• Note de Premsa

Caprabo creix a Barcelona amb l’obertura d’una nova botiga al barri de Gràcia

Barcelona, 14 de desembre del 2023.- Caprabo fa un pas més en el seu pla d’expansió a Barcelona amb l’obertura, aquesta setmana, d’un nou supermercat al barri de Gràcia. La nova botiga, ubicada al Carrer Bailèn, 234, compta amb 195m2 de superfície comercial, suposa la creació de 5 llocs de treball i c...
    • Note de Premsa

Caprabo i la Federació Catalana DOP-IGP celebren la I Jornada Gastronòmica del torró i les...

Barcelona, 11 de desembre del 2023.- Caprabo i la Federació Catalana DOP-IGP han celebrat avui la I Jornada Gastronòmica de Productes de Proximitat del Torró d’Agramunt i les Clementines de les Terres de l’Ebre, ambdós productes de proximitat amb segell d’Indicació Geogràfica Protegida (IGP).
    • Note de Premsa

Cinc entitats socials i Caprabo creen el primer supermercat eco social, a Vilafranca del P...

Barcelona, 5 de desembre del 2023.- Cinc entitats socials i Caprabo posen en marxa el primer supermercat eco social de Catalunya. La innovadora botiga franquiciada, s'anomena SIS Caprabo, el que significa Supermercat Inclusiu i Social (SIS).
    • Note de Premsa

Caprabo, reconegut com el millor supermercat per a les famílies nombroses

Barcelona, 1 de desembre del 2023.- Caprabo és el millor supermercat per a les famílies nombroses. Així ho han decidit les mateixes famílies que formen part de l'Associació de Famílies Nombroses de Catalunya (FANOC).
    • Note de Premsa

Caprabo creix a Barcelona amb un nou supermercat a l’Eixample

Barcelona, 30 de novembre del 2023.- Caprabo continua avançant en el seu pla d’expansió a Barcelona amb l’obertura d’un nou supermercat al barri de l’Eixample. La nova botiga està ubicada al Carrer Mallorca, 307, té una superfície comercial de 300m2 i dona feina a 5 persones.

Caprabo s’uneix a la 15a edició del Gran Recapte d’Aliments

Barcelona, 24 de novembre del 2023.- Caprabo posa en marxa avui la 15a edició del Gran Recapte d’Aliments, la iniciativa promoguda pels bancs d’aliments per recaptar ajuda per a les persones en situació vulnerable i risc de pobresa.
    • Note de Premsa

Caprabo amplia la seva presència a Tarragona amb un nou supermercat a Bellvei

Barcelona, 23 de novembre del 2023.- Caprabo avança en el seu pla d’expansió a Tarragona i obre un nou supermercat a Bellvei, a la comarca del Baix Penedès. És el primer supermercat de la companyia al municipi i està ubicat a l’Avinguda Nostra Senyora de l’Assumpció, 37
    • Note de Premsa

Caprabo augmenta les vendes de productes de cooperatives agràries un 6% en el que va d’any

Barcelona, 21 de novembre del 2023.- Caprabo manté el creixement en les vendes de productes de proximitat procedents de cooperatives agràries, que han registrat un augment del 6% en el que va d’any

Caprabo amb la 15ª edició de la Setmana Europea de la Prevenció de Residus

Barcelona, 17 de novembre del 2023.- Caprabo participa, des de demà i fins al pròxim 26 de novembre, en la 15ª edició de la Setmana Europea de la Prevenció de Residus, un projecte impulsat per la Comissió Europea per promoure accions de prevenció i gestió sostenible de residus.