Caprabo a la XIII Setmana Europea de Prevenció de Residus

Barcelona, 24 de novembre del 2021.- Caprabo participa en la XIII edició de la Setmana Europea de Prevenció de Residus que es duu a terme al llarg d'aquesta setmana

I que finalitzarà diumenge que ve 28 de novembre. La companyia desenvolupa iniciatives d'impacte en els seus supermercats i a través dels seus canals digitals amb l'objectiu de sensibilitzar sobre la importància de la gestió sostenible dels recursos.

Caprabo participa amb diverses accions orientades a sensibilitzar sobre el malbaratament.

En concret ha desenvolupat un Quizz didàctic en línia amb el qual aprendre i entendre per què és important la reducció de residus de manera específica a les ciutats. Aquesta iniciativa s'ha compartit amb els centres educatius inclosos en el Programa Educatiu per una alimentació saludable ´Tria Bo, Tria Sa´. Estarà disponible durant tot el curs escolar.

En col·laboració amb la Creu Roja

Durant aquesta setmana, Caprabo també està treballant amb el voluntariat de la Creu Roja la iniciativa de sensibilització denominada “Alimentació saludable i reducció del malbaratament alimentari” que es basa en el fet que els aliments que triem i la nostra forma de consum afecten la nostra salut i la del nostre planeta. Vol sensibilitzar a la població sobre la importància d'una alimentació conscient i sostenible, així com de prioritzar els aliments de proximitat i temporada. També, pretén generar consciència sobre l'impacte de la nostra alimentació i ofereix eines per reduir i prevenir el malbaratament d'aliments a les llars.

Caprabo, VIII Premi Europeu de Prevenció de Residus

Caprabo participa des de l'any 2011 a la Setmana Europea de Prevenció de Residus. El 2017, Caprabo va rebre el VIII Premi Europeu de Prevenció de Residus en reconeixement al seu treball a través d'accions innovadores i originals que desenvolupa l'empresa, i que, a més, són adaptables a altres regions d'Europa per prevenir els residus.

Caprabo, companyia de supermercats de referència, va néixer a la ciutat de Barcelona l’any 1959. Té una xarxa d’uns 300 supermercats a les quatre províncies de Catalunya i en la companyia treballen unes 6.000 persones. Caprabo aposta per la diferenciació a través de la salut, la producció agroalimentària de proximitat, els productes frescos, l’estalvi, la personalització de l’oferta, la varietat, la qualitat i la innovació. Cada dia, més de 150.000 persones compren en els supermercats Caprabo i un milió de clients disposen de la targeta de fidelització. Caprabo és pionera en la venda d’alimentació per Internet a través de Capraboacasa.

www.miclubcaprabo.com
www.instagram.com/caprabo_supermercados/