Caprabo avança en el seu pla d'expansió i obre un supermercat a Barcelona

Barcelona 30 de juny del 2021.- Caprabo avança en el seu pla d'expansió previst per a l'exercici 2021 i obre, demà, un nou supermercat a Barcelona. Es tracta d'una franquícia amb ensenya Caprabo, situada a l'Avinguda Gran Via de les Corts Catalanes, 798, al districte de l’Eixample.

La botiga té uns 150m2 de superfície i treballen quatre persones. El seu horari d'obertura al públic és de 8 a 23 hores tots els dies de la setmana.

Caprabo té previst dur a terme una desena d'obertures durant aquest exercici. Fins avui, ha obert un altre supermercat a Barcelona, a més de dos a Sabadell i un a Reus, a la província de Tarragona.

Claudio Estévez, Responsable de Franquícies de Caprabo assegura que “l'objectiu de Caprabo és reforçar la seva xarxa de botigues amb un format versàtil, que tinguin un horari ampli i que comptin amb la varietat necessària que permeti al client realitzar una compra completa de proximitat. La nova botiga ens permet guanyar presència a la ciutat de Barcelona, una de les zones estratègiques de Caprabo”.

Supermercats de nova generació

El nou supermercat incorpora els atributs de les botigues de nova generació Caprabo, un model que es caracteritza per recuperar els valors tradicionals del comerç de proximitat. Aposta per la renovació amb èmfasi en proximitat, l'estalvi personalitzat i elements d'innovació, amb l'objectiu d'optimitzar l'experiència de compra. Té un horari d'obertura ampli, disposa d'uns dels assortiments més amplis per metre quadrat de productes de marques de fabricants líders, marca pròpia i productes de proximitat. Compta amb una extensa oferta d'aliments frescos, especialment fruites i verdures de temporada, i, a més, té forn.

Caprabo, companyia de supermercats de referència, va néixer a la ciutat de Barcelona l'any 1959. Té una xarxa d'uns 300 supermercats a les quatre províncies de Catalunya i a la companyia treballen més de 6.000 persones. Caprabo aposta per la diferenciació a través de la salut, la producció agroalimentària de proximitat, els productes frescos, l'estalvi personalitzat, la varietat i la innovació. Cada dia, més de 150.000 persones compren als supermercats Caprabo i un milió de clients disposen de targeta de fidelització. Caprabo és pionera en la venda d'alimentació per Internet a través de Capraboacasa i ha estat la primera empresa de distribució a llançar al mercat una app de compra.

www.caprabo.com/ca/home/

www.caprabo.com/ca/clubcaprabo/