Caprabo i la WWF col·laboren en la defensa de la Natura

Barcelona, 7 de juny del 2021.- Caprabo inicia als seus supermercats la recollida de microdonatius per ajudar a WWF (World Wildlife Fund for Nature – Fons Mundial per a la Natura) en la seva tasca de protegir i cuidar la Natura

El desenvolupament d'aquesta iniciativa, que es duu a terme durant el mes de juny, coincideix amb el Dia Mundial del Medi Ambient, que s'ha celebrat aquest passat dissabte 5 de juny.

Els clients de Caprabo poden realitzar petits donatius, coneguts com a ‘cèntim solidari’, d'una manera voluntària i confidencial, en el moment del pagament de la seva compra a la caixa del supermercat. També poden realitzar aportacions online a través d'https://caprabo.worldcoo.com/. Caprabo donarà a conèixer als seus clients la tasca que desenvolupa l'organisme internacional i fomentarà la col·laboració a través de les seves eines de comunicació.

Enrique Segòvia, Director de Conservació de WWF España, explica que “l'acció col·lectiva resulta imprescindible per desenvolupar la nostra activitat i, per això, valorem molt positivament la col·laboració amb entitats preocupades pel respecte i la cura del medi ambient. Gràcies a aquesta acció al costat de Caprabo podrem destinar més fons a la conservació de la natura i donar a conèixer la nostra activitat entre els seus clients”.

Per part seva, Ana González Reyes, Responsable de Responsabilitat Social Corporativa i Medi Ambient de Caprabo, assegura que “la col·laboració amb WWF és una magnífica oportunitat per contribuir a una de les causes més rellevants: la cura de la Natura. Per als nostres clients suposa tenir l'opció de col·laborar d'una manera molt simple i en una acció quotidiana, la compra en el supermercat”.

Compromís amb la sostenibilitat i el medi ambient

Caprabo és una empresa compromesa amb les persones i el planeta que duu a terme diferents iniciatives de responsabilitat social enfocades a minimitzar el seu impacte en el medi ambient i reduir el desaprofitament alimentari. A aquest efecte, la companyia ha implantat una sèrie de polítiques internes que impacten en els seus processos. Planificar les compres i ajustar els estocs a les necessitats reals de consum, garantir la durabilitat dels productes, promoure el reciclatge, optimitzar les rutes de transport o donar un nou ús als residus que genera per reduir les emissions de CO2, són algunes d'elles.

A més, Caprabo duu a terme iniciatives pròpies, així com de manera conjunta amb administracions públiques i organitzacions sense ànim de lucre, amb l'objectiu de conscienciar a clients i treballadors sobre la importància de fomentar una activitat responsable i sostenible. En aquest sentit, la companyia impulsa programes específics per combatre el desaprofitament i participa anualment en cites com ‘L'Hora del Planeta’ promoguda per World Wildlife Fund for Nature (WWF) i compta amb la certificació de la Marine Stewardship Council (MSC), reconeixement que s'atorga als establiments que promouen la pesca sostenible.

Fons Mundial per a la Natura (WWF)

La World Wildlife Fund for Nature és una organització internacional independent, fundada el 1961, i enfocada en defensar la Natura i el medi ambient. La seva activitat s'estén en més de 100 països i compta amb el suport de 5 milions de membres. La missió de l'organització és construir un futur en harmonia amb la Natura i treballar en la conservació i restauració de la biodiversitat, a més de reduir la petjada ecològica de la humanitat i assegurar l'ús sostenible dels recursos.

@WWFespana

Caprabo, companyia de supermercats de referència, va néixer a la ciutat de Barcelona l'any 1959. Té una xarxa d'uns 300 supermercats a les quatre províncies de Catalunya i a la companyia treballen més de 6.000 persones. Caprabo aposta per la diferenciació a través de la salut, la producció agroalimentària de proximitat, els productes frescos, l'estalvi personalitzat, la varietat i la innovació. Cada dia, més de 150.000 persones compren als supermercats Caprabo i un milió de clients disposen de targeta de fidelització. Caprabo és pionera en la venda d'alimentació per Internet a través de Capraboacasa i ha estat la primera empresa de distribució a llançar al mercat una app de compra.

www.caprabo.com/ca/home/

www.caprabo.com/ca/clubcaprabo/