Caprabo obre un nou supermercat a Santa Coloma de Gramenet

Barcelona, 20 de gener del 2021.- Caprabo obre avui un supermercat a Santa Coloma de Gramenet (Barcelona).

Un establiment comercial urbà de proximitat, situat al carrer Liszt, 28. La nova franquícia, que opera sota l'ensenya Aliprox, dona ocupació a 5 persones i compta amb uns 250m2 de superfície comercial. El seu horari d'obertura és de 8:30h a 23:30h tots els dies de la setmana.

Aliprox és un model de franquícia que incorpora tots els atributs de les botigues de nova generació Caprabo i que s'adapta bé a espais petits. El seu format de supermercat urbà de proximitat permet als clients realitzar una compra més àgil i còmoda. Disposa d'una completa oferta de productes de marques de fabricants líders, marca pròpia, productes de proximitat i compta amb totes les seccions de producte fresc en autoservei.

Amb aquesta nova obertura, la companyia amplia la seva presència a Santa Coloma de Gramenet, on ja compta amb una botiga Caprabo pròpia.

El responsable de Franquícies de Caprabo, Claudio Estévez, explica que “Al llarg del 2021 hem ampliat la presència de Caprabo al nostre territori estratègic, amb botigues a poblacions en les quals no teníem presència. Enguany, a més, hem obert nous supermercats urbans de proximitat, que compten amb una completa oferta”.

Supermercats de nova generació

Els nous supermercats de Caprabo són de nova generació i es caracteritzen per recuperar els valors tradicionals del comerç de proximitat. Realitzen una clara aposta per la salut, els productes frescos i de proximitat, la varietat d'assortiment, l'estalvi personalitzat i la innovació. La qualitat pren en el supermercat de nova generació una perspectiva transversal, és a dir des de l'atenció al client, els productes, els serveis de valor afegit, el desenvolupament de les noves tecnologies al servei del client, les seccions noves, les especialitats o el producte de marca pròpia.

Compromís amb la producció de proximitat

Caprabo es l’únic supermercat que compta amb un Programa de Proximitat per Comarques a través del qual comercialitza als seus supermercats productes propis de cadascuna de les comarques catalanes. Les noves botigues de la companyia, a més d'incorporar el nou model de botiga, també treballen per donar a conèixer i fomentar el consum de productes propis de la zona. En l'últim any, els productes de proximitat van augmentar les seves vendes un 25%, fins als 36Mill€ als supermercats de Caprabo.

Caprabo, companyia de supermercats de referència, va néixer a la ciutat de Barcelona en 1959. Té una xarxa uns 300 supermercats en les quatre províncies de Catalunya i en la companyia treballen unes 6.000 persones. Caprabo aposta per la diferenciació a través de la salut, la producció agroalimentària de proximitat, els productes frescos, l'estalvi personalitzat, la varietat i la innovació. Cada dia, més de 150.000 persones compren en els supermercats Caprabo i un milió de clients disposen de targeta de fidelització. Caprabo és pionera en la venda d'alimentació per Internet a través de Capraboacasa i ha estat la primera empresa de distribució en llançar al mercat una app de compra.