Caprabo obre el seu primer supermercat a Sant Andreu de Llavaneres

Barcelona, 14 d’octubre de 2021.- Caprabo continua expandint la seva xarxa de supermercats i obre la seva primera botiga a Sant Andreu de Llavaneres, a la comarca del Maresme (Barcelona).

Es tracta d'una franquícia que compta amb una superfície comercial de 285m2 i està situada al carrer Munt, 7. La botiga emplea cinc persones i disposa d'un ampli horari d'obertura de 8:30h a 22h, tots els dies de la setmana. A més, els clients de Caprabo poden trobar totes les seccions de producte fresc.

Aquest supermercat se suma a la vintena que la companyia ja té repartits a 10 localitats de la comarca del Maresme, 6 d'ells franquícies. Destaca Mataró, amb un total de 7 botigues i Calella i El Masnou, amb 2 cadascuna. Caprabo també està present a Malgrat de Mar, Vilassar de Mar, Alella, Pineda de Mar, Premià de Mar, Arenys de Mar i Argentona.

Claudio Estévez, responsable de Franquícies de Caprabo, afirma que “el pla d'obertures no sols ens permet ampliar la nostra presència en un territori clau per a nosaltres, sinó que també és una oportunitat per ser presents a noves localitats. A més, amb l'obertura d'aquesta mena de franquícies, adaptades a les noves necessitats del consumidor, som capaços de generar impacte econòmic a les zones on ens situem”.

Supermercats de nova generació

Els nous supermercats de Caprabo són de nova generació i es caracteritzen per recuperar els valors tradicionals del comerç de proximitat. Realitzen una clara aposta per la salut, els productes frescos i de proximitat, la varietat d'assortiment, l'estalvi personalitzat i la innovació. La qualitat pren al supermercat de nova generació una perspectiva transversal, és a dir des de l'atenció al client, els productes, els serveis de valor afegit, el desenvolupament de les noves tecnologies al servei del client, les seccions noves, les especialitats o el producte de marca pròpia.

Producció de Proximitat

Caprabo compta amb un Programa de Proximitat per Comarques a través del qual comercialitza als seus supermercats productes propis de cadascuna de les comarques catalanes. Les noves botigues de la companyia, a més d'incorporar el nou model de botiga, també treballen per donar a conèixer i fomentar el consum de productes propis de la zona. En l'últim any, els productes de proximitat van augmentar les seves vendes un 25%, fins als 36Mill€ als supermercats de Caprabo.

Caprabo, companyia de supermercats de referència, va néixer a la ciutat de Barcelona l'any 1959. Té una xarxa d'uns 300 supermercats a les quatre províncies de Catalunya i a la companyia treballen més de 6.000 persones. Caprabo aposta per la diferenciació a través de la salut, la producció agroalimentària de proximitat, els productes frescos, l'estalvi, la personalització de l'oferta, la varietat, la qualitat i la innovació. Cada dia, més de 150.000 persones compren als supermercats Caprabo i un milió de clients disposen de targeta de fidelització. Caprabo és pionera en la venda d'alimentació per Internet a través de Capraboacasa