Caprabo obre supermercats a Cerdanyola del Vallès i Mataró

Barcelona, 16 de setembre del 2021.- Caprabo manté el ritme d'expansió previst pel 2021 i obre, avui, dos supermercats franquiciats a les localitats de Cerdanyola del Vallès i Mataró, tots dos a la província de Barcelona

La botiga de Cerdanyola del Vallès suposa la primera franquícia de la companyia a la ciutat. Està situada al carrer Sant Casimir, 19, ocupa cinc persones i compta amb una superfície comercial de 230m2. Disposa d'un ampli horari d'obertura de 8h a 23h, tots els dies de la setmana. Aquest supermercat es suma als dos propis que Caprabo ja té a la ciutat de la comarca del Vallès Occidental.

D'altra banda, la companyia consolida la seva presència a Mataró on suma set supermercats, dos d'ells propis. La nova botiga és al carrer Bonaire, 35, té una superfície comercial de gairebé 200m2 i ocupa cinc persones. El seu horari és de 8h a 23h, tots els dies de la setmana.

Als dos supermercats, els clients de Caprabo poden trobar totes les seccions de producte fresc, així com un servei de recollida per al reciclatge de piles i bateries.

Les noves botigues formen part del pla d'expansió que la companyia està escometent, que per aquest exercici suposa l'obertura d'una dotzena de nous supermercats. En el que va d'any, Caprabo ha obert botigues a Barcelona, El Prat de Llobregat, Sabadell i Reus, a les províncies de Barcelona i Tarragona.

El responsable de Franquícies de Caprabo, Claudio Estévez, destaca que “apostar pel model de franquícia ens permet ampliar la nostra presència a un mercat estratègic per a Caprabo i amb una tipologia de supermercat que dona resposta a les noves necessitats del consumidor”. “A Caprabo estem segurs que complirem amb el nostre pla d'obertures per a aquest exercici, centrat en enfortir la nostra presència a Catalunya amb botigues de nova generació”, afegeix Claudio Estévez.

Supermercats de nova generació

Els nous supermercats de Caprabo són de nova generació i es caracteritzen per recuperar els valors tradicionals del comerç de proximitat. Realitzen una clara aposta per la salut, els productes frescos i de proximitat, la varietat d'assortiment, l'estalvi personalitzat i la innovació. La qualitat pren al supermercat de nova generació una dimensió més àmplia i s'entén des d'una perspectiva transversal, és a dir des de l'atenció al client, els productes, els serveis de valor afegit, el desenvolupament de les noves tecnologies al servei del client, les seccions noves, les especialitats o el producte de marca pròpia.

Caprabo, companyia de supermercats de referència, va néixer a la ciutat de Barcelona l'any 1959. Té una xarxa d'uns 300 supermercats a les quatre províncies de Catalunya i a la companyia treballen més de 6.000 persones. Caprabo aposta per la diferenciació a través de la salut, la producció agroalimentària de proximitat, els productes frescos, l'estalvi, la personalització de l'oferta, la varietat, la qualitat i la innovació. Cada dia, més de 150.000 persones compren  als supermercats Caprabo i un milió de clients disposen de targeta de fidelització. Caprabo és pionera en la venda d'alimentació per Internet a través de Capraboacasa.