Caprabo, primer supermercat de Catalunya en vendre la mascareta que inactiva el SARS-CoV-2

Barcelona, 31 de juliol de 2020.- Els supermercats de Caprabo porten a Catalunya la primera mascareta reutilitzable que inactiva el virus SARS-CoV-2

origen de la COVID-19. Les mascaretes ja estan disponibles a les botigues de la companyia, des d'aquesta setmana. L'efecte de protecció sobre la mascareta es manté després de 50 rentats a 30 graus.

Es denomina MOxAd-Tech, està fabricada de tela, és reutilitzable, d'alta eficiència i impermeable. Té un innovador revestiment que neutralitza els efectes de virus SARS-CoV-2 quan entra en contacte amb el teixit. Està desenvolupada amb un teixit tècnic que integra diverses capes diferents i un tractament repel·lent a l'aigua que permet neutralitzar els bacteris i virus en entrar en contacte amb la mascareta.

Compta, a més, amb la certificació OEKO-Tex, que garanteix l'absència de productes químics nocius durant el procés de fabricació i és, per tant, inofensiu en termes ecològics humans.

Producte de col·laboració científica i industrial

Aquest protector facial l'ha fabricat l'empresa portuguesa Sonae i ha superat amb èxit les proves realitzades per l'Institut Molecular João Lobo Antunes de Lisboa (IMM). El producte, una innovació mundial, compta amb un principi actiu prèviament testat amb èxit per l'Institut Pasteur de Lille, a França. És resultat d'un projecte de col·laboració científic, industrial i empresarial.

Els supermercats de Caprabo comercialitzen mascaretes higièniques des del passat mes de maig.

Caprabo obté el certificat Clean Site

Caprabo ha obtingut al juliol la certificació Clean Site de Bureau Veritas per a tota la seva xarxa de supermercats. Es tracta d'un segell que avala que la cadena està implementant de manera correcta els protocols de neteja, desinfecció i seguretat en les seves instal·lacions per fer front la COVID-19.

Mesures de seguretat al supermercat

Seguint les recomanacions de les autoritats sanitàries davant la COVID-19, els supermercats de Caprabo incorporen mesures de seguretat per a prevenir els contagis. Destaquen la distància de seguretat a les cues; prioritat de la compra per a persones grans, persones amb discapacitat, embarassades i personal sanitari; aforament limitat a l'interior de la botiga; mampares de separació a les caixes de cobrament; cintes per mantenir la distància entre client i venedor a les seccions; mascaretes, guants i desinfectant en la compra i ús de pantalles facials per als treballadors de les botigues.

A més, també s’ofereix el servei de repartiment a domicili de forma gratuïta per a majors de 65 anys. Caprabo realitza una important funció de sensibilització amb els clients a través de les eines de comunicació que té als seus supermercats. Cartelleria a la botiga i megafonia recorden de manera constant les mesures de seguretat per a realitzar la compra.

Caprabo, companyia de supermercats de referència, va néixer a la ciutat de Barcelona l'any 1959. Té una xarxa de més de 300 supermercats a les quatre províncies de Catalunya i a la companyia treballen unes 6.000 persones. Caprabo aposta per la diferenciació a través de la salut, la producció agroalimentària de proximitat, els productes frescos, l'estalvi personalitzat, la varietat i la innovació. Cada dia, més de 200.000 persones compren en els supermercats Caprabo i més d'un milió de clients disposen de targeta de fidelització. Caprabo és pionera en la venda d'alimentació per Internet a través de Capraboacasa i ha estat la primera empresa de distribució a llançar al mercat una app de compra. Des de 2007, Caprabo forma part del Grup Eroski.

www.miclubcaprabo.com
www.instagram.com/caprabo_supermercados/