Caprabo prioritza el servei de compra per a gent gran i amb necessitats especials

Barcelona, 19 de març 2020.- Caprabo implanta a partir de demà un servei especial per a gent gran i amb necessitats especials.

El nou servei s'implanta des de l'exterior de l'entrada a la botiga i a l'interior del supermercat, amb l'assistència personalitzada per realitzar la compra de manera segura per la seva salut.

Les persones majors de 65 anys, les persones amb mobilitat reduïda i les que necessitin anar acompanyades podran entrar a realitzar la compra sense espera per una cua específica amb horari de 9 a 10 del matí. A l'interior de la botiga tindran prioritat en el torn de compra de productes frescos, amb l'objectiu d'evitar temps d'espera i minimitzar riscos per a la seva salut. En el moment del pagament també disposaran de caixes prioritàries pròpies. El personal de botiga aconsellarà sobre les mesures preventives per fer la compra de manera segura i realitzarà acompanyament, donant suport si és necessari. Caprabo també fomentarà entre aquests col·lectius el servei d'encàrrecs. Per poder aplicar aquesta compra prioritària per a gent gran, Caprabo recomanarà als clients la compra general a partir de les 10 hores.

Aquesta setmana Caprabo ha modificat l’horari dels seus supermercats, que obren des de les nou del matí i fins a les vint hores.

Durant aquestes primeres jornades de confinament, Caprabo ha concentrat tots els seus esforços a minimitzar l'impacte del coronavirus en la població i a treballar per garantir el proveïment d'aliments, un servei considerat de primera necessitat.

Mesures per garantir la seguretat

Caprabo està instal·lant mampares transparents a les caixes dels supermercats, mesura que se suma a totes les que ja s'han implantat fins al moment. Tots els supermercats han reforçat els serveis de neteja amb desinfecció de superfícies; s'ha aplicat una major protecció als expositors de productes frescos; s'ha reforçat el proveïment de productes frescos i de rebost; i s'ha generalitzat entre empleats i clients l'ús i disposició de guants i solució hidroalcohòlica.

De la mateixa manera, també s'ha establert una limitació específica d'aforament per a cadascuna de les botigues i es recomana constantment per megafonia el control de la distància de seguretat entre consumidors en qualsevol de les zones de la botiga i el seu exterior. Entre aquestes mesures, Caprabo també insta els clients a realitzar els pagaments amb targeta bancària i mòbil, per evitar l'ús de bitllets i monedes.

Informar i conscienciar

Perquè arribi la informació a tothom i contribuir a conscienciar sobre la situació, Caprabo ha reforçat de manera important la comunicació, recordant permanentment les mesures extraordinàries de seguretat en els supermercats.

Caprabo, companyia de supermercats de referència, va néixer a la ciutat de Barcelona l'any 1959. Té una xarxa de més de 300 supermercats a les quatre províncies de Catalunya i a la companyia treballen unes 7.000 persones. Caprabo aposta per la diferenciació a través de la salut, la producció agroalimentària de proximitat, els productes frescos, l'estalvi personalitzat, la varietat i la innovació. Cada dia, més de 200.000 persones compren als supermercats Caprabo i més d'un milió de clients disposen de targeta de fidelització. Caprabo és pionera en la venda d'alimentació per Internet a través de Capraboacasa i ha estat la primera empresa de distribució a llançar al mercat una app de compra. Des de 2007, Caprabo forma part del Grup Eroski del qual suposa el 18% del negoci.

www.miclubcaprabo.com
www.instagram.com/caprabo_supermercados/