Caprabo recolza els hàbits saludables dels grans a la FiraGran 2021

Barcelona, 26 d’octubre del 2021.- Caprabo se suma a la FiraGran 2021, el Saló de las Persones Majors de Catalunya

Que enguany celebra la seva 22ª edició i es consolida, així com un referent europeu a les fires dedicades a les persones grans. El certamen arranca demà, 27 d’octubre, i pot visitar-se fins el divendres 29 a les Drassanes Reials de Barcelona, seu del Museu Marítim de Barcelona. És un punt de trobada i un aparador per entitats, empreses i institucions que es dediquen a treballar per a aquest col·lectiu des de diferents àmbits.

Durant aquests dies, FiraGran ofereix informació i presenta serveis pensats per cobrir les necessitats de les persones grans.

Caminar per la salut i el benestar

Caprabo, que secunda la FiraGran des del 2017, col·labora en la gran caminada que té lloc el divendres 29 d’octubre mitjançant el lliurament d'aigües i peces de fruita als participants de l’activitat, dirigida a majors de 60 anys i que inclou un recorregut d’una hora i mitja per la zona del Port Vell de Barcelona. La companyia dona suport als hàbits saludables de les persones grans, fomentant una alimentació sana i equilibrada juntament amb la pràctica d’exercici. Està prevista la participació de fins 2.000 persones.

FiraGran

FiraGran 2021, el Saló de Persones Majors de Catalunya, que espera rebre més de 10.000 visitants, té com objectiu fomentar que les persones grans portin una vida activa i coneguin totes les novetats que es dirigeixen al col·lectiu. Entre les més de 300 activitats gratuïtes, destaquen la gran caminada, una classe màster de música i moviment, una trobada sardanista i un festival de corals. El saló compta amb el suport de la Generalitat de Catalunya, a través del Departament de Vicepresidència i de Polítiques Digitals i Territori, el Departament de Drets Socials i el Departament d’Interior, l’Ajuntament de Barcelona i la Diputació de Barcelona.

Caprabo, companyia de supermercats de referència, va néixer a la ciutat de Barcelona l’any 1959. Té una xarxa d’uns 300 supermercats a les quatre províncies de Catalunya i en la companyia treballen més de 6.000 persones. Caprabo aposta per la diferenciació a través de la salut, la producció agroalimentària de proximitat, els productes frescos, l’estalvi, la personalització de la oferta, la varietat, la qualitat i la innovació. Cada dia, més de 150.000 persones compren en els supermercats Caprabo i un milió de clients disposen de la targeta de fidelització. Caprabo és pionera en la venda d’alimentació per Internet a través de Capraboacasa.