Caprabo reuneix a Doctor Prats i Alidé Sans, a Vielha, en el primer #CapraboFest

Barcelona, 18 de maig del 2022.- El grup vallesà, Doctor Prats i la cantant aranesa, Alidé Sans, seran els protagonistes del primer festival #Caprabofest que organitza Caprabo amb la col·laboració de l’Ajuntament de Vielha.

L’esdeveniment tindrà lloc a la població de Vielha el proper dissabte 28 de maig a partir de les 18.30 hores, a les instal·lacions del pàrquing del centre de la població. El festival està previst que tingui una durada aproximada de dues hores i mitja i serà gratuït i obert a tots els públics.

#Caprabofest s’emmarca en la nova campanya llançada per Caprabo, Benvinguda la vida, que acompanya el nou pla estratègic de la companyia per als pròxims exercicis. Aquesta nova proposta de comunicació té com a objectiu posar en valor el seu nou model de proximitat a través de la cultura, la diversitat, la igualtat, l’empoderament de la dona i la sostenibilitat. #Caprabofest neix amb vocació de convertir-se en un esdeveniment anual i itinerant a tota Catalunya que comptarà amb la participació de diverses manifestacions musicals i culturals, especialment en l’àmbit local.

Jordi Lahiguera, Director de Màrqueting i Desenvolupament Corporatiu de Caprabo, explica que “suposa una manera de compartir vida amb els nostres clients. I la cultura, com la música, és un instrument extraordinari per, a més de comunicar, connectar. El nostre compromís com a institució amb la cultura és d’ampli abast, des de la seva perspectiva pròxima i àmplia: cultura és cultivar, cuidar del bestiar, cuinar, fer esport... tot això és cultura. La cultura és vida en un sentit ampli i la vida és cultura”.

Doctor Prats

Doctor Prats és un dels principals grups de fusió musical de Catalunya. Recentment han presentat el seu nou disc "Pel cantó bó". El seu videoclip "Caminem lluny" va ser escollit com el millor videoclip del 2018 per la revista musical catalana Enderrock.

Alidé Sans

(Bausén, 1993) és una artista aranesa que compon, escriu i canta les seves pròpies cançons en aranès. La seva música és un reflex dels sons ancestrals del Pirineu actualitzats des del seu punt de vista i incorporant nous gèneres en els quals s’uneixen tradició i modernitat. Alidé Sans deixa veure en la seva inspiració la influència de ritmes càlids com la rumba, el reggae i el soul. És la compositora i intèrpret de la cançó "Benvenguda era vida", que s’utilitza en el primer espot en aranès realitzat per una gran companyia catalana.

Videoclip Benvenguda era Vida

Espot Caprabo

Nou pla estratègic. Nova proposta de comunicació

Caprabo, marca de supermercats líder a Catalunya, avança en la implementació del seu pla estratègic de transformació i acompanya aquesta important etapa de companyia amb una nova imatge i una innovadora banda sonora.  Ha dissenyat una campanya de comunicació que recorre el territori català amb una proposta trencadora, protagonitzada per dones joves i que suposa una clara aposta per la innovació i la diferenciació en el mercat, sense abandonar els valors tradicionals de la marca.

El fil conductor de la nova comunicació de la companyia és el claim "Benvinguda la vida" en clara referència a aquesta nova etapa que inicia la companyia, però també a un nou període de renovació i optimisme per a tothom.

La campanya va arrencar a principis de maig amb un nou espot en aranès, protagonitzat Alidé Sans i gravat a la Vall d'Aran, a la província de Lleida. Tots els nous materials de la campanya també van acompanyats pel "Benvinguts" a Caprabo.

Aquesta nova manera de comunicar suposa una clara aposta per una forta connexió de la marca amb la cultura i la societat catalana, com a missatge principal i per una comunicació única, diferent i digital que, en el sector i per trajectòria, només pugui signar Caprabo. La companyia, a més, és pionera en ser la primera gran empresa de Catalunya que utilitza l’aranès en un espot de campanya. Per a la locució de l’espot, Caprabo ha comptat amb la veu de la periodista aranesa Ares Riu.

Caprabo, companyia de supermercats de referència, va néixer a la ciutat de Barcelona l’any 1959. Té una xarxa de gairebé 300 supermercats a les quatre províncies de Catalunya i a la companyia hi treballen unes 6.000 persones. Caprabo aposta per la diferenciació a través de la salut, la producció agroalimentària de proximitat, els productes frescos, l’estalvi, la personalització de l'oferta, la varietat, la qualitat i la innovació. Cada dia, més de 150.000 persones compren als supermercats Caprabo i un milió de clients fan servir regularment la seva Targeta Club Caprabo. Caprabo és pionera en la venda d'alimentació per Internet a través de Capraboacasa.

www.instagram.com/caprab_supermercats/