Els supermercats de Caprabo obtenen el certificat Clean Site url

Barcelona, 27 de juliol de 2020.- Caprabo ha obtingut la certificació Clean Site de Bureau Veritas per a tota la seva xarxa de supermercats.

Es tracta d'un segell que avala que la cadena està implementant de manera correcta els protocols de neteja, desinfecció i seguretat a les seves instal·lacions per fer front a la COVID-19.

La companyia va iniciar, a principis del mes de juny, el procés per obtenir aquesta certificació. Clean Site forma part de la iniciativa llançada a nivell global "Restart Your Business with Bureau Veritas" per assegurar que les empreses implementen correctament els protocols de seguretat davant la COVID-19 als seus establiments. En aquest sentit, l'avaluació realitzada per la companyia de certificació analitza aspectes relatius a la desinfecció, seguretat i higiene d'acord amb la legislació actual vigent derivada de la pandèmia i a les diverses recomanacions en matèria preventiva de les autoritats sanitàries autoritzades.

Amb aquesta iniciativa, Caprabo abunda en les mesures posades en marxa en els seus supermercats, des del passat mes de març, per garantir la salut tant dels treballadors com dels clients.

Mesures de seguretat al supermercat

Seguint les recomanacions de les autoritats sanitàries davant la COVID-19, els supermercats de Caprabo incorporen mesures de seguretat per a prevenir els contagis. Destaquen la distància de seguretat a les cues; prioritat de la compra per a persones grans, persones amb discapacitat, embarassades i personal sanitari; aforament limitat a l'interior de la botiga; mampares de separació a les caixes de cobrament; cintes per mantenir la distància entre client i venedor a les seccions; mascaretes, guants i desinfectant en la compra i ús de pantalles facials per als treballadors de les botigues. A més, també s’ofereix el servei de repartiment a domicili de forma gratuïta per a majors de 65 anys. Caprabo realitza una important funció de sensibilització amb els clients a través de les eines de comunicació que té als seus supermercats. Cartelleria a la botiga i megafonia recorden de manera constant les mesures de seguretat per a realitzar la compra.

Sobre Bureau Veritas

Bureau Veritas és líder mundial en proves d'inspecció, certificació i assajos. El Grup, creat l’any 1828, compta amb prop de 78.000 empleats i amb una xarxa internacional de més de 1.500 oficines i laboratoris. Bureau Veritas ajuda als seus clients per a millorar el seu desenvolupament a través de serveis i solucions innovadores, amb la missió de garantir que els seus actius, productes, infraestructures i processos compleixin amb els estàndards i regulacions de qualitat, salut i seguretat, protecció ambiental i responsabilitat social. Bureau Veritas cotitza en la borsa Euronext París i pertany a l'índex CAC Next 20.

Caprabo, companyia de supermercats de referència, va néixer a la ciutat de Barcelona l'any 1959. Té una xarxa de més de 300 supermercats a les quatre províncies de Catalunya i a la companyia treballen unes 6.000 persones. Caprabo aposta per la diferenciació a través de la salut, la producció agroalimentària de proximitat, els productes frescos, l'estalvi personalitzat, la varietat i la innovació. Cada dia, més de 200.000 persones compren en els supermercats Caprabo i més d'un milió de clients disposen de targeta de fidelització. Caprabo és pionera en la venda d'alimentació per Internet a través de Capraboacasa i ha estat la primera empresa de distribució a llançar al mercat una app de compra. Des de 2007, Caprabo forma part del Grup Eroski.

www.miclubcaprabo.com
www.instagram.com/caprabo_supermercados/