Iniciativa de Caprabo per ajudar als damnificats per l'erupció del volcà de La Palma

Barcelona, 1 d’octubre del 2021.- Caprabo ha posat en marxa, aquest mes d'octubre, dues iniciatives solidàries als seus supermercats

Amb l'objectiu d'ajudar als damnificats per l'erupció del volcà Cumbre Vieja de l'illa canària de La Palma.

D'una banda, la companyia donarà, durant tot el mes d'octubre, 0,10 euros per cada quilo de plàtan venut de la marca Natur. Concretament, aquest producte procedeix de l'illa de La Palma. A més, la companyia ha habilitat la donació voluntària i anònima dels clients en el moment del pagament en la caixa. Aquesta recollida de fons es farà arribar als afectats a través de la gestió de Creu Roja.

Caprabo, plàtan de Canàries

Caprabo ven més d’1,5 milions de quilos de plàtan de la IGP Plàtan de Canàries a l'any. Des del 2015, comercialitza plàtan canari amb la marca pròpia Natur. El 55% de les unitats de IGP Plàtan de Canàries Natur que Caprabo ven procedeix de l'illa de La Palma, en concret, de les plantacions de 325 petits agricultors de la zona. El plàtan de Canàries Natur té, a més, la certificació Global G.A.P., que garanteix pràctiques agrícoles responsables amb el medi ambient i amb els treballadors.

Caprabo, companyia de supermercats de referència, va néixer a la ciutat de Barcelona l'any 1959. Té una xarxa d'uns 300 supermercats a les quatre províncies de Catalunya i a la companyia treballen més de 6.000 persones. Caprabo aposta per la diferenciació a través de la salut, la producció agroalimentària de proximitat, els productes frescos, l'estalvi, la personalització de l'oferta, la varietat, la qualitat i la innovació. Cada dia, més de 150.000 persones compren als supermercats Caprabo i un milió de clients disposen de targeta de fidelització. Caprabo és pionera en la venda d'alimentació per Internet a través de Capraboacasa.