Caprabo obre un nou supermercat a Molins de Rei

Barcelona, 5 de març de 2020.- Caprabo obre avui un nou supermercat a la localitat de Molins de Rei, al Baix Llobregat.

És una botiga franquiciada amb la marca Caprabo, que té 270 metres quadrats de superfície comercial i dona feina a 6 persones. El nou supermercat, situat en el número 21-23 de l'Avinguda Barcelona, exemplifica la vitalitat del format franquiciat de Caprabo.

Amb aquesta inauguració, Caprabo passarà a comptar amb tres punts de venda a Molins de Rei. El nou supermercat ofereix la major quantitat de productes per metre quadrat, disposa d'àmplies seccions de productes frescos i compta amb tots els avantatges propis de la marca Caprabo.

Franquícies Caprabo

Caprabo aporta al mercat de la franquícia una posició de marca consolidada, així com 60 anys d'experiència en el sector de la distribució alimentària. Gestiona cada projecte de franquícia de manera individual, amb un pla de viabilitat propi, proporcionant suport constant i assessorament a l'emprenedor, més enllà de l'obertura del negoci. Caprabo aborda el mercat de la franquícia amb tres formats: Caprabo, Rapid i Aliprox. Es diferencien per la seva localització, dimensions i concentració de la població. Rapid ofereix un servei de proximitat amb horaris amplis i una màxima cobertura de necessitats de consum. Per la seva banda, Aliprox és un model de franquícia concertada que s'adapta bé a espais petits, permet un tipus de compra àgil i còmoda i té un ampli horari d'obertura.

Caprabo, companyia de supermercats de referència, va néixer a la ciutat de Barcelona l'any 1959. Caprabo aposta per la diferenciació a través de la salut, la producció de proximitat, els productes frescos, l'estalvi personalitzat, la varietat i la innovació. Cada dia, més de 200.000 persones compren als supermercats Caprabo. Més d'un milió de clients de Caprabo usen la seva targeta client amb regularitat. Caprabo és pionera en la venda d'alimentació per Internet a través de Capraboacasa i ha estat la primera empresa de distribució a llançar al mercat una app de compra. Des de 2007, Caprabo forma part del Grup Eroski, del qual suposa el 20% del negoci.

www.miclubcaprabo.com
www.instagram.com/caprabo_supermercados/