Caprabo, al V Saló de les Famílies Nombroses

Barcelona, 25 d’octubre de 2019.- Caprabo reforça el seu compromís amb les  famílies nombroses de Catalunya amb la seva participació a la V edició del Saló organitzat per l'Associació de Famílies Nombroses de Catalunya (Fanoc)

al recinte firal de Montjuïc, Barcelona. El saló, que se celebra demà dissabte 26 i diumenge 27, reuneix en un únic espai propostes de serveis i productes específics per a les famílies nombroses, a banda d’un programa d’activitats pensades per a tots els membres de la família.

En el marc del Saló, Caprabo posa a la disposició dels assistents una sala de lactància. Es tracta d'un espai habilitat per a cobrir les necessitats per als nounats. Compta amb una zona per a canviar als nadons, amb disponibilitat de bolquers, cremes i colònies i microones per a escalfar farinetes i biberons. A banda, Caprabo sortejarà dues cistelles amb producte per a famílies nombroses durant el saló. La participació de Caprabo s’emmarca dins del programa d’Ajuda a les Famílies Benvingut Nadó.

La vinculació de Caprabo i Fanoc es remunta a l’any 2006. Durant els seus anys de col·laboració, Caprabo ha participat a fires i congressos organitzats per la fundació i ha treballat per oferir avantatges específiques per les famílies nombroses des del programa de fidelització de Caprabo i el Programa Benvingut Nadó. Col·labora amb l’organització del Saló de Famílies Nombroses des dels seus inicis. Caprabo ha estat reconeguda amb el premi Family Friendly 2015, atorgat per l’Associació de Famílies nombroses de Madrid.

Un programa de responsabilitat corporativa pioner
El Programa d'Ajuda a les Famílies Benvingut Nadó de Caprabo va néixer fa 27 anys com una de iniciatives més emblemàtiques de la companyia. L’entrega d’una canastreta amb productes per la família i el nadó és una de les accions més reconegudes dins del marc del programa. Fins avui, Caprabo ha repartit més d’ 1,4 milions de canastretes.

Fanoc
Fanoc és una entitat sense ànim de lucre que té com a objectiu principal defensar, protegir i promocionar els drets i interessos de les famílies nombroses. Desenvolupa serveis i activitats que responguin a les necessitats específiques d’aquestes famílies. FANOC es va fundar en 1990 com una iniciativa social on, un grup de pares i mares de famílies nombroses, de forma totalment voluntària, va començar a mobilitzar-se per a millorar la situació de les famílies nombroses. Actualment compta amb el suport d'un equip de voluntaris format per més de 50 membres. Des dels seus inicis FANOC ha estat clau per a impulsar la FEFN (Federació Espanyola de Famílies Nombroses) i constituir ELFAC (European Large Families Confederation), amb la qual comparteix seu.

Caprabo, companyia de supermercats de referència, va néixer a la ciutat de Barcelona l'any 1959. Té una xarxa de 330 supermercats. Caprabo aposta per la diferenciació a través de la salut, com a atribut transversal, els productes de proximitat i els frescos, l'estalvi personalitzat, la varietat i la innovació. Cada dia, més de dues-centes mil persones compren en els supermercats Caprabo. Més d'un milió de clients de Caprabo utilitzen la seva targeta de fidelització amb regularitat. Caprabo és pionera en la venda d'alimentació per Internet a través de Capraboacasa i ha estat la primera empresa de distribució a llançar al mercat una app de compra. Des de 2007, Caprabo forma part del Grup Eroski, del qual suposa el 20% del negoci. El 2019, Caprabo compleix el seu 60 aniversari com a supermercat més antic d'Espanya. #Caprabo60anys

El Compromís Empresarial de Caprabo es concentra en l'ajuda a les famílies, a través dels seus Programa Benvingut Nadó; el foment de l'alimentació saludable, amb el seu Programa Tria Bo, Tria Sa; les iniciatives Solidaritat i de la cura del Medi Ambient. Compta amb el Programa de Microdonacions, pel qual dona als Bancs d'Aliments tots els productes que diàriament deixen de ser aptes per a la venda, però que són aptes per al consum.

www.miclubcaprabo.com
www.instagram.com/caprabo_supermercados/