Caprabo amplia la seva presència a la comarca del Vallès Occidental amb un nou supermercat a Sabadell

Barcelona, 2 de desembre del 2022.- Caprabo, marca de supermercats líder a Catalunya, avança en el seu pla d’expansió i obre una botiga a Sabadell.

Amb aquesta obertura, la companyia reforça la seva presència a la capital de la comarca de l’Alt Empordà, on compta amb altres sis supermercats.

La nova franquícia està situada al carrer Brujas, 29-33, dona feina a 6 persones i té una superfície comercial de 220m2. A més, el supermercat disposa d’un ampli horari d’obertura, de dilluns a diumenge de 8:30h a 22h. La nova botiga reflecteix la voluntat de Caprabo d’augmentar la seva presència en zones estratègiques del territori

El responsable de Franquícies de Caprabo, Claudio Estévez, assenyala que “Caprabo té presència a Sabadell des de fa més de 20 anys i sens dubte, és un lloc pel qual volem continuar apostant. Amb aquesta obertura, no només ampliem la nostra presència en un territori clau a Catalunya, sinó que reforcem un model de botiga adaptat a les noves demandes dels clients”.

Supermercats de nova generació

Els nous supermercats de Caprabo són de nova generació i es caracteritzen per recuperar els valors tradicionals del comerç de proximitat. Realitzen una clara aposta per la salut, els productes frescos i de proximitat, la varietat d’assortiment i la innovació. Els nous establiments comercials de Caprabo incideixen a ampliar les iniciatives destinades a maximitzar la capacitat d’estalvi dels clients. La qualitat té al supermercat de nova generació una perspectiva transversal, és a dir des de l’atenció al client, els productes, els serveis de valor afegit, el desenvolupament de les noves tecnologies al servei del client, les seccions noves, les especialitats o el producte de marca pròpia. Caprabo aplica el seu model de nova generació als diferents formats de supermercat, que es diferencien per la seva localització, la mida de l’establiment, i la concentració de la població: models amb ensenyes Caprabo, Caprabo rapid i Aliprox.

Producció de Proximitat

Caprabo compta amb un Programa de Proximitat per Comarques a través del qual ven productes propis de cadascuna de les comarques catalanes. Les noves botigues de la companyia, a més d’incorporar el nou model de botiga, també treballen per donar a conèixer i fomentar el consum de productes propis de la zona.

Caprabo, companyia de supermercats de referència, va néixer a la ciutat de Barcelona el 1959. Té una xarxa de gairebé 300 supermercats a les quatre províncies de Catalunya i treballen més de 6.000 persones. Caprabo aposta per la diferenciació a través de la salut, la producció agroalimentària de proximitat, els productes frescos, l’estalvi personalitzat, la varietat i la innovació. Cada dia, més de 150.000 persones compren als supermercats Caprabo i un milió de clients fan servir regularment la seva Targeta Club Caprabo. Caprabo és pionera en la venda d’alimentació per Internet a través de Capraboacasa i ha estat la primera empresa de distribució a llançar al mercat una app de compra.