Caprabo aposta pel Principat d’Andorra i obre un supermercat a La Massana

Barcelona, 20 d’octubre del 2022.- Caprabo, marca de supermercats líder a Catalunya, ha obert una botiga a la parròquia de La Massana, a Andorra.

Amb aquesta obertura, la companyia avança en el seu pla d'expansió i supera les obertures realitzades durant l'exercici anterior.

La nova franquícia està situada al carrer de les Costes de Giberga, dona ocupació a 14 persones i té una superfície comercial de 400 m2. El supermercat disposa d’un ampli horari d’obertura, de dilluns a dissabte de 9:30h a 21h i els diumenges de 9:30h a 20h. La companyia aposta així pel Principat d’Andorra, sumant aquesta obertura als dos supermercats que ja té a les parròquies d’Escaldes-Engordany i Andorra La Vella, on la marca Caprabo és present des de l’any 2011.

El responsable de Franquícies de Caprabo, Claudio Estévez, assenyala que “aquesta obertura a Andorra és un exemple de l’aposta de Caprabo pel model de botiga franquiciada, un model que ens permet ampliar la nostra presència als territoris clau a través d’una oferta adaptada a les noves necessitats dels clients. Andorra és un mercat que coneixem, on ja tenim 2.717 m2 de superfície comercial repartits en dues botigues. Sens dubte, és un entorn pel qual continuarem apostant.”

Pla d’expansió

Amb l'obertura a La Massana, Caprabo continua avançant en el seu pla d'expansió i augmenta la seva presència a zones estratègiques. Fins avui, la companyia ha obert 15 supermercats nous a 13 poblacions de les quatre províncies catalanes i Andorra: Cornellá de Llobregat, Barcelona, Esparraguera, L´Hospitalet de Llobregat, Lleida, Sant Cugat del Vallés, Vic, Tarragona, Sils, Vila-Seca i Artés. En aquestes tres últimes poblacions la companyia encara no tenia presència. Amb aquestes 15 obertures, Caprabo ja ha obert més botigues que en tot l’exercici previ.

Supermercats de nova generació

Els nous supermercats de Caprabo són de nova generació i es caracteritzen per recuperar els valors tradicionals del comerç de proximitat. Realitzen una clara aposta per la salut, els productes frescos i de proximitat, la varietat d’assortiment, l’estalvi personalitzat i la innovació. La qualitat té en el supermercat de nova generació una perspectiva transversal, és a dir des de l’atenció al client, els productes, els serveis de valor afegit, el desenvolupament de les noves tecnologies al servei del client, les seccions noves, les especialitats o el producte de marca pròpia.

Caprabo aplica el seu model de nova generació als diferents formats de supermercat, que es diferencien per la seva localització, la grandària de l'establiment, i la concentració de la població: models amb ensenyes Caprabo, Caprabo rapid y Aliprox.

Producció de Proximitat

Caprabo compta amb un Programa de Proximitat per Comarques a través del qual ven productes propis de cadascuna de les comarques catalanes. Les noves botigues de la companyia, a més d'incorporar el nou model de botiga, també treballen per donar a conèixer i fomentar el consum de productes propis de la zona.

Caprabo, companyia de supermercats de referència, va néixer a la ciutat de Barcelona l’any 1959. Té una xarxa de 300 supermercats a les quatre províncies de Catalunya i treballen unes 6.000 persones. Caprabo aposta per la diferenciació a través de la salut, la producció agroalimentària de proximitat, els productes frescos, l’estalvi personalitzat, la varietat i la innovació. Cada dia, més de 150.000 persones compren en els supermercats Caprabo i un milió de clients usen de manera regular la seva Targeta Club Caprabo. Caprabo és pionera en la venda d’alimentació per Internet a través de Capraboacasa i la seva app de compra online.