Caprabo avança amb el seu pla d'expansió i obre tendes en tres províncies catalanes

Barcelona, 27 d'abril del 2022.- Caprabo avança en el seu pla d'expansió previst per a l'exercici de 2022 i obre tres supermercats a les províncies de Girona, Barcelona i Lleida.

Les noves tendes, que obriran les seves portes al llarg del pròxim mes de maig, se situen als municipis de Sils (Girona), l'Hospitalet de Llobregat (Barcelona) i a la ciutat de Lleida. En total, les noves tendes donen feina a 15 persones i sumen una superfície comercial de 674m2.

El responsable de Franquícies de Caprabo, Claudio Estévez, explica que "la nostra estratègia per a aquest 2022 està centrada, més que mai, a augmentar la presència de Caprabo a tot el territori català. Volem arribar a territoris en els quals no teníem presència, com és el cas de Sils, però també obrir supermercats de nova generació en territoris estratègics per a la companyia".

Girona, Barcelona i Lleida

La nova botiga franquiciada de Sils, està ubicada al Passeig Sant Cosme i Damià, número 6, segueix el model de supermercat de proximitat, dona feina a 6 persones i compta amb 200m² de superfície comercial.  El seu horari d'obertura és ampli, de 8:30h a 21:00h, cada dia de la setmana. Amb aquest nou supermercat, Caprabo s'instal·la a Sils, on no comptava amb cap supermercat, i amplia la seva presència a la comarca de la Selva, on té altres 11 supermercats repartits en 6 municipis de la comarca: Angles, Blanes, Lloret de Mar, Santa Coloma de Farners i Tossa de Mar. A més, sumant aquesta obertura a la del passat mes de febrer a Roses, la companyia consolida la seva presència a la província de Girona, on compta ja amb 28 supermercats.

La franquícia de Caprabo situada a la població de l'Hospitalet de Llobregat està ubicada al Carrer Arquitectura, 26. Adaptada també al nou model de supermercat de proximitat, compta amb una superfície comercial de 334 m2, dona feina a 5 persones i obre tots els dies de la setmana de 8:30h a 23:30h. Amb aquesta nova obertura, Caprabo suma 10 supermercats a l'Hospitalet de Llobregat, un dels territoris estratègics de la companyia.

Finalment, Caprabo obre la botiga franquiciada a Lleida, ubicada concretament a la Plaça Sant Joan XIII, 5B, al barri dels Magraners. Amb una superfície comercial de 140 m2, el supermercat de nova generació dona feina a 4 persones i obre tots els dies de la setmana en un ampli horari, de 9:00h a 21.00h.

Caprabo s'acosta amb aquesta obertura a la vintena de supermercats a la província de Lleida, i augmenta la seva presència a la ciutat, on comptava fins al moment amb altres dos supermercats.

Supermercats de nova generació

Els nous supermercats de Caprabo són de nova generació i es caracteritzen per recuperar els valors tradicionals del comerç de proximitat. Realitzen una clara aposta per la salut, els productes frescos i de proximitat, la varietat d'assortiment, l'estalvi personalitzat i la innovació. La qualitat pren en el supermercat de nova generació una perspectiva transversal, és a dir, des de l'atenció al client, els productes, els serveis de valor afegit, el desenvolupament de les noves tecnologies al servei del client, les seccions noves, les especialitats o el producte de marca pròpia.

Compromís amb la producció de proximitat

Caprabo és l'únic supermercat que compta amb un Programa de Proximitat per Comarques a través del qual comercialitza en els seus supermercats productes propis de cadascuna de les comarques catalanes. Les noves botigues de la companyia, a més d'incorporar el nou model de botiga, també treballen per donar a conèixer i fomentar el consum de productes propis de cada zona. En l'últim any, els productes de proximitat van augmentar les seves vendes un 25%, fins als 36Mill€ als supermercats de Caprabo.

Caprabo, companyia de supermercats de referència, va néixer a la ciutat de Barcelona l'any 1959. Té una xarxa de gairebé 300 supermercats a les quatre províncies de Catalunya i a la companyia hi treballen unes 6.000 persones. Caprabo aposta per la diferenciació a través de la salut, la producció agroalimentària de proximitat, els productes frescos, l'estalvi, la personalització de l'oferta, la varietat, la qualitat i la innovació. Cada dia, més de 150.000 persones compren als supermercats Caprabo i un milió de clients usen regularment la seva Targeta Club Caprabo.  Caprabo és pionera en la venda d'alimentació per Internet a través de Capraboacasa.

www.instagram.com/caprab_supermercats/