Caprabo contracta fins a 780 persones en els mesos d'estiu

Barcelona,  11 d’agost de 2020.- Caprabo ha contractat 780 persones per a cobrir les necessitats dels seus supermercats de Catalunya durant els mesos d'estiu.

Les noves incorporacions responen a reforços per cobertura de vacances, increment d'activitat a botiga i campanya ordinària d'estiu.

L'edat mitjana de les persones contractades és de 29 anys, mentre que el 55% són dones. Barcelona és la província en la qual l'edat mitjana és més alta: 30 anys; mentre que a Lleida l'edat mitjana és de 24 anys. A Barcelona, s'han contractat més homes que dones (51%). A Girona i Lleida, el 70% de les contractacions s'han fet a dones, mentre que a Tarragona és del 66%.

Entre els mesos de juliol i agost es produeix un augment de contractacions per a reforçar les plantilles dels supermercats per a donar cobertura a les necessitats de les botigues de la companyia. Del total de contractacions, gairebé el 70%, fins a 542 persones, corresponen a la província de Barcelona. Per a les 28 botigues de Caprabo a Girona, s'han contractat unes 130 persones. A Tarragona i Lleida fins a 80 i 30 persones respectivament.

Caprabo, companyia de supermercats de referència, va néixer a la ciutat de Barcelona l'any 1959. Té una xarxa de més de 300 supermercats a les quatre províncies de Catalunya i a la companyia treballen unes 6.000 persones. Caprabo aposta per la diferenciació a través de la salut, la producció agroalimentària de proximitat, els productes frescos, l'estalvi personalitzat, la varietat i la innovació. Cada dia, més de 200.000 persones compren en els supermercats Caprabo i més d'un milió de clients disposen d’una targeta de fidelització. Caprabo és pionera en la venda d'alimentació per Internet a través de Capraboacasa i ha estat la primera empresa de distribució a llançar al mercat una app de compra. Des del 2007, Caprabo forma part del Grup Eroski.

www.miclubcaprabo.com
www.instagram.com/caprabo_supermercados/