Caprabo i l'AECC col·laboren en la lluita contra el càncer

Barcelona, 17 de juliol de 2020.- Caprabo inicia un projecte solidari de captació de fons a favor de l'AECC-Catalunya contra el Càncer.

La iniciativa, que es porta a terme en els supermercats de la companyia fins a finals d'agost, té com a objectiu ajudar a les persones que pateixen càncer i que es troben en risc d'exclusió social a causa de la difícil situació derivada de la COVID-19.

La iniciativa, anomenada "En la lluita contra el càncer, el teu donatiu compte!", pretén sensibilitzar a la població sobre les necessitats de les persones malaltes de càncer i les seves famílies i, de manera més específica, les necessitats vinculades a una alimentació digna i saludable.

En virtut d'aquesta iniciativa, Caprabo apel·la a la solidaritat dels seus clients i posa a la seva disposició l'opció de realitzar una donació voluntària en el moment del seu pas per caixa. Els fons recaptats es destinaran a reforçar els recursos de l'AECC per adquirir aliments perquè les famílies de les persones amb càncer en risc d'exclusió social tinguin una alimentació digna i saludable.

Sobre l'AECC. 67 anys d'experiència en la lluita contra el càncer

L'Associació Espanyola Contra el Càncer (AECC) és l'entitat de referència en la lluita contra el càncer des de fa 67 anys. Dedica els seus esforços a mostrar la realitat del càncer a Espanya, detectar àrees de millora i posar en marxa un procés de transformació social que permeti corregir-les per obtenir un abordatge del càncer integral i multidisciplinar. L'AECC integra pacients, familiars, persones voluntàries i professionals que treballen units per prevenir, sensibilitzar, acompanyar les persones afectades i finançar projectes d'investigació oncològica que permetran un millor diagnòstic i tractament del càncer. Avui en dia, és l'entitat social i privada que més fons destina a investigar el càncer amb 70 milions d'euros destinats a 380 projectes d'investigació. Estructurada en 52 Seus provincials, i present en més de 2.000 localitats espanyoles, compta amb més de 23.000 persones voluntàries, més de 388.000 socis i gairebé 1.000 professionals. Els objectius principals d'AECC-Catalunya contra el Càncer són: el suport al malalt de càncer i la seva família; la prevenció del càncer i la promoció de la salut; el foment a la investigació oncològica de qualitat i propera al pacient; aquesta missió és possible gràcies als programes de voluntarietat i la mobilització social i de recursos i la sostenibilitat econòmica de l'entitat.

Caprabo, companyia de supermercats de referència, va néixer a la ciutat de Barcelona l'any 1959. Té una xarxa de més de 300 supermercats a les quatre províncies de Catalunya i a la companyia treballen unes 6.000 persones. Caprabo aposta per la diferenciació a través de la salut, la producció agroalimentària de proximitat, els productes frescos, l'estalvi personalitzat, la varietat i la innovació. Cada dia, més de 200.000 persones compren en els supermercats Caprabo i més d'un milió de clients disposen de targeta de fidelització. Caprabo és pionera en la venda d'alimentació per Internet a través de Capraboacasa i ha estat la primera empresa de distribució a llançar al mercat una app de compra. Des de 2007, Caprabo forma part del Grup Eroski.

www.miclubcaprabo.com
www.instagram.com/caprabo_supermercados/