Caprabo nomena nou Director General a Edorta Juaristi

Barcelona, 9 de març 2020.- Caprabo renova la Direcció General de la companyia amb el nomenament, a partir de l’1 de maig, d’Edorta Juaristi Altuna,

en substitució de Martin Gandiaga Goiri. Juaristi consolidarà i donarà impuls al procés de transformació de la companyia, que Gandiaga ha dut a terme durant els tres últims exercicis.

Àmplia experiència en gestió del negoci

Edorta Juaristi Altuna va néixer a San Sebastià l’any 1972 (47 anys). És Llicenciat en Ciències Econòmiques i Empresarials per la Universitat del País Basc i compta amb un Postgrau en Direcció d’Empresas de Distribucions, per la Universitat de Mondragón. Ha desenvolupat la seva carrera professional a Grup Eroski, on va iniciar la seva trajectòria l’any 1999, de manera específica a l’àrea d’Operacions. Ha realitzat funcions de màxima responsabilitat sobre la xarxa de Supermercats i Hipermercats d'Eroski. És Vicepresident del Consell Rector d’Eroski S.Coop, òrgan de govern, gestió i representació de la Societat Cooperativa.

Caprabo, preparat per als reptes de futur

En els últims anys, Caprabo ha impulsat el pla de transformació de botigues a supermercats de nova generació, que ja arriba al 40% de la xarxa; Ha arrencat un nou pla de logística, que inclou la construcció d'una nova plataforma, que comença a funcionar al maig, per al producte fresc, amb una inversió de 20Mill€; Ha avançat en el desenvolupament d'obertures de botigues franquiciades i pròpies a Catalunya; Ha aconseguit fixar els principals atributs de futur de la marca Caprabo basats en els valors tradicionals del comerç de proximitat: la qualitat, els productes frescos, la salut com a element transversal, el compromís amb la producció agroalimentària de proximitat, la varietat, la innovació, l'estalvi personalitzat i les principals línies de compromís social corporatiu de la companyia.

Amb tot això, Caprabo és avui, després de complir els seus 60 anys d'història com a supermercat de referència, una companyia millor preparada per afrontar els reptes de futur orientats a donar resposta a les noves necessitats del consumidor.

Caprabo, companyia de supermercats de referència, va néixer a la ciutat de Barcelona l'any 1959. Té una xarxa de més de 300 supermercats en les quatre províncies de Catalunya i en la companyia treballen unes 7.000 persones. Caprabo aposta per la diferenciació a través de la salut, la producció agroalimentària de proximitat, els productes frescos, l'estalvi personalitzat, la varietat i la innovació. Cada dia, més de 200.000 persones compren en els supermercats Caprabo i més d'un milió de clients disposen de targeta de fidelització. Caprabo és pionera en la venda d'alimentació per Internet a través de Capraboacasa i ha estat la primera empresa de distribució a llançar al mercat una app de compra. Des de 2007, Caprabo forma part del Grup Eroski del qual suposa el 18% del negoci.

www.miclubcaprabo.com
www.instagram.com/caprabo_supermercados/