Caprabo preveu un creixement de fins a un 15% en la fruita d'estiu de proximitat

Barcelona, 29 de juliol de 2021.- Caprabo preveu que la campanya de venda de la fruita d'estiu de proximitat sigui positiva.

Els supermercats de la companyia venen fruita d'os -préssec groc i vermell, nectarina, paraguaià i albercoc- de les comarques de l’Alt Penedès (Barcelona) i Segrià (Lleida), així com melons pell de gripau i síndria ratllada i negra sense llavors de les comarques del Baix Camp i Terres de l´Ebre (Tarragona).

Les previsions de Caprabo apunten al fet que la venda de síndries creixerà un 15%, mentre que els melons, de mitjana, registraran increments del 10%. Per part seva, la venda de fruita d'os de proximitat apunta dades similars a les de l'exercici anterior durant els mesos de juliol a setembre. Enguany, la campanya de fruita d'os ha arrencat amb una mica de retard respecte a l'any passat, però la seva qualitat es preveu millor en grau de maduresa i dolçor.

Caprabo, Programa de Proximitat per Comarques

Caprabo és el supermercat amb major compromís amb la producció de proximitat. Compta amb un Programa de Proximitat per Comarques a través del qual ha donat entrada a més de 300 petits productors i cooperatives agràries i a més de 2.800 dels seus productes a les botigues. La companyia treballa amb cada comarca catalana de manera específica, d'acord amb la riquesa de la seva producció agroalimentària. El Programa inclou diverses iniciatives de suport a la producció de proximitat, entre les quals destaquen les accions promocionals als supermercats, dues campanyes anuals per al foment del consum de productes de proximitat, la comunicació de les iniciatives vinculades a proximitat a les seves més d'un milió de clients amb targeta, les Fires Caprabo de Productes de Proximitat a les comarques catalanes i l'organització de jornades gastronòmiques amb productes de proximitat de temporada, entre les més destacades. El Programa compta amb el suport del departament d´Agricultura, la Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya (FCAC) i la Federació Catalana de DOP-IGP.

Caprabo, companyia de supermercats de referència, va néixer a la ciutat de Barcelona l'any 1959. Té una xarxa d'uns 300 supermercats a les quatre províncies de Catalunya i a la companyia treballen més de 6.000 persones. Caprabo aposta per la diferenciació a través de la salut, la producció agroalimentària de proximitat, els productes frescos, l'estalvi, la personalització de l'oferta, la varietat, la qualitat i la innovació. Cada dia, més de 150.000 persones compren als supermercats Caprabo i un milió de clients disposen de targeta de fidelització. Caprabo és pionera en la venda d'alimentació per Internet a través de Capraboacasa.

www.caprabo.com/ca/home/
www.caprabo.com/ca/clubcaprabo/