Caprabo reconeix l'esforç i compromís de treballadors i clients en un vídeo homenatge

Barcelona, 11 de maig de 2020.- Caprabo reconeix el paper fonamental que han desenvolupat tant treballadors com clients

durant els gairebé dos mesos de situació d'alerta sanitària per la Covid19 amb un vídeo que busca convertir-se en un homenatge a tots ells.

A través d'imatges recollides al supermercat Caprabo de l´Illa Diagonal de Barcelona, un dels més emblemàtics de la companyia, mostra l'activitat quotidiana dels treballadors a la botiga amb l'aplicació de les mesures de seguretat establertes per la Covid19. El document destaca alguns dels valors tradicionals de Caprabo com el compromís amb la producció de proximitat, i també posa en relleu aquells aspectes que han donat major valor al treball i esforç dels més de set mil empleats de Caprabo: proximitat, esforç, solidaritat i compromís.

Un homenatge també als clients, als quals agraeix la seva ajuda, responsabilitat i respecte durant les setmanes excepcionals de pandèmia. En el recorregut gràfic, d'uns cinquanta segons, Caprabo també recorda a les persones que han perdut la vida per la Covid19.

Caprabo, companyia de supermercats de referència, va néixer a la ciutat de Barcelona l'any 1959. Té una xarxa de més de 300 supermercats a les quatre províncies de Catalunya i a la comapanyia treballen unes 7.000 persones. Caprabo aposta per la diferenciació a través de la salut, la producció agroalimentària de proximitat, els productes frescos, l'estalvi personalitzat, la varietat i la innovació. Cada dia, més de 200.000 persones compren als supermercats Caprabo i més d'un milió de clients disposen de targeta de fidelització. Caprabo és pionera en la venda d'alimentació per Internet a través de Capraboacasa i ha estat la primera empresa de distribució a llançar al mercat una app de compra. Des de 2007, Caprabo forma part del Grup Eroski, del qual suposa el 18% del negoci.

www.miclubcaprabo.com
www.instagram.com/caprabo_supermercados/