Caprabo reforça la seva xarxa de botigues amb un nou supermercat a Barcelona

Barcelona, 3 de setembre de 2020.- Caprabo inaugura avui un nou supermercat propi a Barcelona. La botiga està situada en el número 21 del carrer Vinyar, en el districte de Nou Barris,

i té una superfície comercial de 820 metres quadrats. La nova botiga pròpia, en la qual Caprabo ha invertit 1,4 milions d'euros, dóna feina a 28 persones.

El nou supermercat, que està obert entre les 9 hores i les 21 de dilluns a dissabte, compta amb més de 9.000 referències. Els supermercats de Caprabo destaquen per oferir la major quantitat de productes per metre quadrat.

És un supermercat de nova generació, un model de botiga que es caracteritza per recuperar els valors tradicionals del comerç de proximitat. El nou Caprabo realitza una contundent aposta de renovació amb èmfasi en la salut, els productes frescs i de proximitat, ecològics, l'estalvi personalitzat i la innovació amb l'objectiu d'optimitzar l'experiència de compra.

La companyia desenvolupa un pla de reformes de supermercats orientat a guanyar competitivitat, intensificant l'adaptació de les seves botigues als canvis de l'entorn competitiu i l'adequació de la seva oferta a les noves necessitats del consumidor. Són supermercats millor adaptats a les tendències del mercat per a satisfer un consumidor més heterogeni.

Mesures de seguretat en el supermercat

Seguint les recomanacions de les autoritats sanitàries per causa de la COVID-19, el supermercat incorpora mesures de seguretat per a prevenir els contagis. Destaquen la distància de seguretat en les cues; prioritat de la compra per a persones majors, persones amb discapacitat, embarassades i personal sanitari; aforament limitat a l'interior de la botiga; mampares de separació en caixes de cobrament; cintes per a mantenir la distància entre client i venedor en les seccions; màscares, guants i desinfectant en la compra i ús de pantalles facials per als treballadors de les botigues. A més, també s'ofereix el servei de repartiment a domicili de manera gratuïta per a majors de 65 anys. Caprabo realitza una important funció de sensibilització amb els clients a través de les eines de comunicació que té en els seus supermercats. A través dels cartells a la botiga i per megafonia recorden de manera constant les mesures de seguretat per a realitzar la compra.

Caprabo, companyia de supermercats de referència, va néixer a la ciutat de Barcelona l'any 1959. Té una xarxa de més de 300 supermercats en les quatre províncies de Catalunya i en la companyia treballen unes 6.000 persones. Caprabo aposta per la diferenciació a través de la salut, la producció agroalimentària de proximitat, els productes frescos, l'estalvi personalitzat, la varietat i la innovació. Cada dia, més de 200.000 persones compren en els supermercats Caprabo i més d'un milió de clients disposen de targeta de fidelització. Caprabo és pionera en la venda d'alimentació per Internet a través de Capraboacasa i ha estat la primera empresa de distribució a llançar al mercat una app de compra. Des de 2007, Caprabo forma part del Grup Eroski.

www.miclubcaprabo.com
www.instagram.com/caprabo_supermercados/