Caprabo renova la imatge de la canastreta Benvingut Nadó

Caprabo renova la imatge de la canastreta Benvingut Nadó

Barcelona, agost de 2018.- Des de fa 26 anys Caprabo comparteix amb les famílies un moment únic en la vida, l’arribada d’un nadó, gràcies al seu Programa d’Ajuda a las Famílies Bienvingut Nadó.

El programa es concreta en l’entrega a les famílies d’una canastreta amb producte bàsic per al nadó. Caprabo renova la imatge de la seva canastreta amb un disseny actual en tons blaus, amb il·lustracions que remeten a París, amb un format de maleta de viatge, un viatge en el qual Caprabo vol compartir protagonisme amb les famílies. La canastreta inclou un talonari de descomptes per a activitats familiars, comerços especialitzats i cultura.

Programa històric de Caprabo

El Programa d’Ajuda a les Famílies Benvingut Nadó és una iniciativa d’acció social pionera. El programa inclou vàries iniciatives de suport a la família, però la més destacada és l’entrega d’una canastreta amb producte per al nadó en el moment del seu naixement. Les famílies poden sol·licitar la canastreta de manera gratuïta. Des de que va néixer el programa l’any 1992, Caprabo ha repartit més d’un milió de canastretes.

Moments clau del viatge Benvingut Nadó

1992

Caprabo va ser pioner a l’impulsar aquest programa de suport a les famílies en un moment en què pràcticament no hi havia orientació empresarial cap a les accions de compromís social, convertint el Programa d’Ajuda a les Famílies Benvingut Nadó en un referent de compromís empresarial.

1995

Amb la finalitat de facilitar la vida familiar, es converteix en la primera cadena de distribució que ven llet infantil.

1996

Caprabo publica el primer llistat de nadons que tenen la seva canastreta. D’aquesta manera, el Programa es converteix en un referent pels pares a l’hora d’escollir el nom del nadó. Marc, per a nen, i Julia, per a nena, són els noms de recent nascuts més posats el 2017.

2000

Las famílies nombroses reben dos canastretes al tercer fill, gest de Caprabo a les familias nombroses per recolzar-les en la seva aventura familiar.

S’edita la primera guia del desenvolupament del teu Nadó.

2014

El Programa suma valor amb la creació de la plataforma online “Benvinguda Matrona” per resoldre tots els dubtes sobre la maternitat. Aquesta iniciativa compta amb el suport de la FAME (Federación de Asociaciones de Matronas de España), la AEM (Asociación Española de Matronas)

Com sol·licitar la canastreta Benvingut Nadó

Per sol·licitar la canastreta només és necessari tenir la targeta client de El Meu Club Caprabo. A partir d’aquí es pot sol·licitar la canastreta a través de la web o del telèfon 93 261 60 60. Des de l’any passat també existeix l’opció de realitzar una pre-reserva.

Si els pares no tenen la Targeta Client de Caprabo poden sol·licitar-la online a la web de Caprabo. Els tràmits per obtenir-la són immediats.

Caprabo, companyia de supermercats de referència, va néixer a la ciutat de Barcelona l’any 1959. És l’empresa de supermercats més antiga d’Espanya. Té una xarxa de 330 supermercats, ubicats en el teixit urbà de les zones estratègiques de Catalunya i Navarra. Caprabo destaca per la seva innovació, la qualitat del servei i personalització de l’oferta. Representa el supermercat urbà de prestacions amb el major número de referències per metre quadrat, que combina l’oferta d’estalvi amb l’oferta en marques més àmplia del mercat. Cada dia, més de 200.000 persones compren en els supermercats Caprabo. Més d’un milió de clients de Caprabo utilitzen la seva targeta client Caprabo amb regularitat. Caprabo és pionera en la venda d’alimentació per Internet a través de Capraboacasa i ha estat la primera empresa de distribució en llançar al mercat una app de compra. Des de 2007, Caprabo forma part del Grup Eroski del qual suposa el 20% del negoci.

El Compromís Empresarial de Caprabo es concentra en l’ajuda a les famílies, a través del seu Programa d’Ajuda a les Famílies Benvingut Nadó; el foment de l’alimentació saludable, amb el seu Programa Tria Bo, Tria Sa; les iniciatives de Solidaritat i la cura del Medi ambient. Compta amb el Programa de Microdonacions, que dona als Bancs d’Aliments els productes que diàriament deixen de ser aptes per a la venda, però són aptes per al consum.

www.miclubcaprabo.com

www.instagram.com/micaprabo