Caprabo llança el pla `ESTALVI 2% ́ que augmenta la capacitat d'estalvi dels seus clients a través de la Targeta Club Caprabo

Barcelona, 5 octubre deL 2023.- Caprabo posa en marxa una nova iniciativa orientada a ampliar la capacitat d'estalvi dels seus clients i reconèixer la fidelitat en la compra. Des d'avui, Caprabo recompensarà amb el 2% de la compra a tots els clients que gastin més de 150 euros al mes, tant als supermercats com a Capraboacasa.

Jordi Lahiguera, Director de Màrqueting i Desenvolupament de Negoci explica que "el pla  `Estalvi 2% ́ de Caprabo sumarà 5,9 milions d'euros d'estalvi transferits als nostres clients en un termini d'un any. A més, durant aquest exercici, la companyia realitzarà una aportació superior als 34 milions d'euros en concepte d'estalvi transferit als seus clients a través de l'ampli ventall d'iniciatives vinculades al Programa de Fidelització de Caprabo", explica Lahiguera.

El pla `Estalvi 2% ́ és compatible amb els avantatges d'estalvi que ja inclou el Programa de Fidelització de Caprabo. La nova proposta implica que el client rep mensualment en forma d'ingrés a la seva Targeta Club Caprabo, el 2% de la despesa realitzada al mes, de manera que acumula euros per a les seves següents compres.

Caprabo estima que el 40% dels clients amb targeta s'adheriran al nou programa, que és totalment gratuït i està vinculat a la Targeta Club Caprabo.

L'adhesió al nou pla es realitza de manera expressa per part del client a la mateixa caixa de pagament al supermercat, a través de l'app i al web de la companyia. El client pot consultar, en temps real, el seu nivell de despesa a la mateixa app i també al web.

Caprabo pionera en fidelització

Caprabo va ser pionera a posar al mercat un programa de fidelització, el 1996, fa 27 anys. Actualment, més del 80% de les vendes de la companyia estan associades a l'ús de la targeta.

La Targeta Club Caprabo és l'element principal del Programa de Fidelització de la companyia. El programa permet acumular euros que es generen amb els descomptes i promocions en la compra, tant en botiga física com a través de Capraboacasa. És una targeta de format moneder que facilita que els clients obtinguin descomptes per a futures compres. La informació dels euros obtinguts apareix reflectida al tiquet de compra, mentre que el saldo acumulat es pot consultar a l'app i també al web.

Iniciatives d' estalvi

El nou pla `Estalvi 2% ́ se suma a les nombroses iniciatives d'estalvi que els supermercats de Caprabo permeten. Aquestes inclouen cupons personalitzats, preus exclusius senyalitzats en botiga, descomptes directes de fins a un 70%, formats de compra 2x1, dia sense IVA i descomptes per a famílies nombroses, entre els més destacats. Per als clients més fidels, Caprabo manté el regal d'aniversari i la revista Caprabo Sabor, que, amb una tirada de 100.000 exemplars cada dos mesos, és pionera en comunicació amb el consumidor i constitueix un referent en cuina. https://www.caprabo.com/es/clubcaprabo/ventajas/

Caprabo, companyia de supermercats de referència, va néixer a la ciutat de Barcelona el 1959. Té una xarxa uns 300 supermercats a les quatre províncies de Catalunya i a la companyia hi treballen unes 6.000 persones. Caprabo aposta per la diferenciació a través de la salut, la producció agroalimentària de proximitat, els productes frescos, l'estalvi personalitzat, la varietat i la innovació. Cada dia, més de 100.000 persones compren als supermercats Caprabo. Caprabo és pionera en la venda d'alimentació per Internet a través de Capraboacasa

www.twitter.com/capraboç