Caprabo obre un supermercat a Sant Feliu de Llobregat, amb una inversió de 2M€

Barcelona, 2 de juny de 2023.- Caprabo ha obert un nou supermercat a Sant Feliu de Llobregat, comarca del Baix Llobregat, província de Barcelona. És una botiga pròpia que està situada al Passeig Comte de Vilardaga, 119 i dona ocupació a 31 persones.

Caprabo ha dut a terme una inversió superior als 2Mill€ en aquest establiment comercial de nova generació que amplia la seva presència a la zona del Llobregat, estratègica per a la companyia i en la qual suma una quarantena de botigues.

La nova botiga de Sant Feliu de Llobregat és la primera de Caprabo en el municipi i té una superfície comercial de 1.400 m². Respon a les característiques del model de botiga de nova generació de Caprabo, amb un disseny i una distribució que permeten una experiència de compra còmoda i senzilla.

El nou supermercat ha estat inaugurat, aquest matí, en una trobada que ha comptat amb l'assistència de Loren Rider, regidora de Promoció Econòmica de l’Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat; Dolors Turu, cap de departament de Promoció Econòmica; i Lídia Lopez, cap de Formació i Ocupació. Per part de Caprabo, han assistit el director general de Caprabo, Edorta Juaristi; el director de Desenvolupament Corporatiu de Caprabo, Josep Barceló; el director de Persones, Felip Uriel; la directora d'Operacions, Maria Esther Larrea, i el director de Logística, Ramón Franco.

Edorta Juaristi, Director General de Caprabo, ha agraït a l'Ajuntament el seu suport i ha explicat que “el pla d'expansió de Caprabo per a aquest exercici és ambiciós, i la zona del Llobregat està molt present en l'estratègia de creixement i competitivitat de la companyia. Tenim previst ampliar la nostra presència amb el model de nova generació, el qual sabem que millora l'experiència de compra dels nostres clients”. Juaristi ha destacat el treball desenvolupat amb l’Ajuntament de Sant Feliu de Llobregat, en concret, en la contractació de personal resident en la localitat.

Impuls al pla d’expansió

Caprabo obrirà aquest mes de juny fins a 5 supermercats a la província de Barcelona. Al llarg de l'exercici, preveu complir un pla d'expansió que sumarà una vintena de nous supermercats a la xarxa de la companyia. El pla d'obertures d'enguany està en línia amb l'expansió duta a terme el 2022. Per al període 2021-2023 haurà incorporat al mercat 80 nous supermercats a totes les províncies catalanes. A més de les franquícies, que són botigues de menor grandària, Caprabo inclou en el seu pla d'expansió supermercats propis de nou format. Entre 2021 i 2022, Caprabo ha obert tres botigues pròpies -a Sitges, Sant Joan Despí i Barcelona- amb una mitjana de 1.500m2 de superfície comercial i una inversió global de 6,6Mill€.

Valors tradicionals del comerç de proximitat

Caprabo té unes 300 botigues a Catalunya i, des del 2019, ha treballat per a adequar-les a un model que recupera els valors tradicionals del comerç de proximitat, centrat en la qualitat, la varietat i l'economia -entesa com a ampliació de la capacitat d'estalvi dels clients. Les noves botigues que Caprabo obrirà aquest mes transmeten els principals atributs de la companyia i donen resposta a les noves necessitats del consumidor.

Caprabo és una marca referent i la companyia de supermercats amb més trajectòria. Va néixer a la ciutat de Barcelona l’any 1959. Té una xarxa d’uns 300 supermercats a les quatre províncies de Catalunya i compta amb més de 6.000 persones. Caprabo aposta per la diferenciació a través de la salut, la producció agroalimentària de proximitat, els productes frescos, l’estalvi personalitzat, la varietat i la innovació. Cada dia, més de 150.000 persones compren als supermercats Caprabo i un milió de clients fan servir regularment la seva Targeta Club Caprabo. Caprabo és pionera en la venda d’alimentació per Internet a través de Capraboacasa i ha estat la primera empresa de distribució a llançar al mercat una app de compra.