Caprabo promou una compra ordenada i segura pel Nadal

Barcelona, 24 de desembre 2020.- Caprabo ha posat en marxa un conjunt d'iniciatives per ajudar als seus clients a realitzar una compra planificada, còmoda i segura durant els dies de Nadal.

Fins al pròxim 6 de gener, tots els supermercats de la companyia informaran, a través de cartelleria a l'entrada, sobre el dia de la setmana i l'horari més recomanables per realitzar les compres. Les dades, que s'actualitzen tots els dijous, són hàbils per a una setmana.

Durant aquesta setmana, i fins al proxim dijous, els horaris de compra recomanats són a primera hora del matí i a la tarda.

En aquest sentit, tenint en compte la previsió d'una major afluència de clients, Caprabo ha reforçat els serveis d'atenció personalitzada, com la preparació d'encàrrecs i el servei a domicili gratuït a persones majors de 65 anys a les botigues que compten amb aquest servei.

La companyia, també ha intensificat i augmentat les freqüències de neteja i desinfecció en els seus locals.

Compra online

Per al servei de compra online, Caprabo ha desenvolupat un protocol de seguretat en la preparació de les comandes i en els lliuraments a domicili. A més dels sistemes de protecció dels equips, ha eliminat la signatura digital. Al lliurament de la compra a domicili, se suma que el client pot recollir la comanda a la botiga i amb el vehicle propi (clic&collect i clic&drive). 240 persones treballen per donar el servei de Capraboacasa, el supermercat online de Caprabo.

Mesures de seguretat al supermercat

Entre les mesures generals que Caprabo ja aplica als seus supermercats per prevenir els contagis i per a la realització d'una compra segura, destaquen distància de seguretat; aforament limitat; mampares de separació en caixes de cobrament; cintes per organitzar amb seguretat la compra a les seccions de frescos; així com l'ús de màscares, guants i gel desinfectant a la compra.

Els supermercats de Caprabo, certificats Clean Site

Caprabo compta amb la certificació Clean Site de Bureau Veritas per a tota la seva xarxa de supermercats. És un segell que avala la implementació de manera correcta els protocols de neteja, desinfecció i seguretat a les seves instal·lacions enfront de la COVID-19.

Caprabo, companyia de supermercats de referència, va néixer a la ciutat de Barcelona l'any 1959. Té una xarxa de més de 300 supermercats a les quatre províncies de Catalunya i a la companyia treballen unes 6.000 persones. Caprabo aposta per la diferenciació a través de la salut, la producció agroalimentària de proximitat, els productes frescos, l'estalvi personalitzat, la varietat i la innovació. Cada dia, més de 200.000 persones compren als supermercats Caprabo i més d'un milió de clients disposen de targeta de fidelització. Caprabo és pionera en la venda d'alimentació per Internet a través de Capraboacasa i ha estat la primera empresa de distribució a llançar al mercat una app de compra. Des del 2007, Caprabo forma part del Grup Eroski.