Caprabo avança amb el seu pla d'expansió i obre un supermercat al Prat de Llobregat

Barcelona, 26 d’agost del 2021.- Caprabo manté el seu pla d'expansió previst i obre, avui, un supermercat al Prat de Llobregat, a la comarca del Baix Llobregat (Barcelona).

Situada al C/Tossa de Mar 9, cantonada C/ Lloret de Mar, aquesta botiga permet a la companyia ampliar la seva presència a l'àrea metropolitana de Barcelona, zona estratègica per a Caprabo.

El supermercat, que és una franquícia, té una superfície comercial de 259m2 i ocupa 6 persones. El seu horari d'obertura és de 8.30 a 22.00 hores tots els dies de la setmana. A aquest Caprabo els clients poden trobar totes les seccions de producte fresc, així com un servei de recollida per al seu reciclatge de piles i bateries.

Aquesta nova obertura s'emmarca en el pla d'expansió de la companyia previst per a l'exercici que contempla una dotzena de noves botigues. Al llarg d'aquest any, Caprabo ja ha obert supermercats a Barcelona, Sabadell i Reus.

El responsable de Franquícies de Caprabo, Claudio Estévez, assegura que “la província de Barcelona és un dels principals mercats estratègics per a Caprabo, en el qual la companyia es troba més assentada. A més, ens permet acostar a més poblacions el nostre model de botiga que aposta per la proximitat, la varietat d'assortiment, un ampli horari d'atenció al públic i l'obertura de la botiga tots els dies de la setmana. És un model que atén bé les noves necessitats del consumidor i que li permet realitzar una compra completa a una botiga propera”.

Supermercats de nova generació

Els supermercats que Caprabo obre són de nova generació. Es caracteritzen per recuperar els valors tradicionals del comerç de proximitat. Realitzen una clara aposta per la salut, els productes frescos i de proximitat, la varietat d'assortiment, l'estalvi personalitzat i la innovació. La qualitat pren al supermercat de nova generació una dimensió més àmplia i s'entén des d'una perspectiva transversal, és a dir des de l'atenció al client, els productes, els serveis de valor afegit, el desenvolupament de les noves tecnologies al servei del client, les seccions noves, les especialitats o el producte de marca pròpia, amb un enfocament de desenvolupament i qualitat.

Caprabo, companyia de supermercats de referència, va néixer a la ciutat de Barcelona l'any 1959. Té una xarxa d'uns 300 supermercats a les quatre províncies de Catalunya i a la companyia treballen més de 6.000 persones. Caprabo aposta per la diferenciació a través de la salut, la producció agroalimentària de proximitat, els productes frescos, l'estalvi, la personalització de l'oferta, la varietat, la qualitat i la innovació. Cada dia, més de 150.000 persones compren  als supermercats Caprabo i un milió de clients disposen de targeta de fidelització. Caprabo és pionera en la venda d'alimentació per Internet a través de Capraboacasa.

www.caprabo.com/ca/home/

www.caprabo.com/ca/clubcaprabo/