Caprabo i la Fundació Pere Tarrés col·laboren en les colònies per a menors en risc d'exclusió

Barcelona, 9 de juny del 2021.- Caprabo i la Fundació Pere Tarrés uneixen les seves forces per la campanya solidària “Ara més que mai, cap nen ni nena sense colònies”, que té per objectiu concedir beques a menors d'entre 6 i 16 anys de famílies en risc d'exclusió social a Catalunya perquè puguin participar en activitats d'estiu.

És el segon any en què totes dues entitats col·laboren en la iniciativa. El 2020, 3.696 menors van assistir a campaments d'estiu en diferents poblacions de tota Catalunya, com Tiana, Calafell i Sabadell, i també a Mallorca

Els campaments d'estiu que organitza la Fundació Pere Tarrés es duen a terme a cases de colònies i centres educatius de totes les províncies de Catalunya. Durant l'estada els menors realitzen tallers educatius, dinàmiques, sensibilització amb el medi ambient i jocs, a més de practicar esport, entre altres activitats. Caprabo col·labora amb les necessitats d'alimentació d'aquests nens i joves durant la seva estada a les colònies.

La Fundació Pere Tarrés reforça el programa de beques amb una recollida de fons en la seva pàgina web: https://www.peretarres.org/colabora/dona.

Des de que la Fundació Pere Tarrés desenvolupa aquesta iniciativa solidària, fa ja més d'una dècada, gairebé 30.000 menors de famílies en situació de vulnerabilitat han pogut participar als campaments d'estiu. El 2020, la fundació va atendre més de 21.000 menors.

Fundació Pere Tarrés

La Fundació Pere Tarrés és una entitat no lucrativa d'acció social i educativa amb la finalitat de promoure l'educació en el temps lliure de nens i joves. Amb el temps, la seva acció s'ha ampliat a altres àmbits de l'acció social com la formació, la recerca i la gestió en el Tercer Sector. La tasca social de la Fundació Pere Tarrés està avalada per 60 anys d'experiència, per als més de 400.000 beneficiaris i beneficiàries que cada any participen en els diferents projectes i serveis i per a l'acreditació de la Fundación Lealtad, prestigiosa institució que cada any analitza la gestió i bones pràctiques de les ONG i ONL més importants d'Espanya. L'any 2016 ha rebut la Creu de Sant Jordi que li ha concedit la Generalitat de Catalunya. Consulta el directori d'expertes i experts en educació i acció social.

Caprabo, companyia de supermercats de referència, va néixer a la ciutat de Barcelona l'any 1959. Té una xarxa d'uns 300 supermercats a les quatre províncies de Catalunya i a la companyia treballen més de 6.000 persones. Caprabo aposta per la diferenciació a través de la salut, la producció agroalimentària de proximitat, els productes frescos, l'estalvi personalitzat, la varietat i la innovació. Cada dia, més de 150.000 persones compren als supermercats Caprabo i un milió de clients disposen de targeta de fidelització. Caprabo és pionera en la venda d'alimentació per Internet a través de Capraboacasa i ha estat la primera empresa de distribució a llançar al mercat una app de compra.

www.caprabo.com/ca/home/

www.caprabo.com/ca/clubcaprabo/