Caprabo obre un supermercat a Vic

Barcelona, 1 d’abril de 2020.- Caprabo obre demà un nou supermercat a la localitat de Vic (Barcelona),

un establiment que contribuirà a abastir d'aliments bàsics a la població. Està al número 9 del carrer Pare Coll, a una zona cèntrica que facilita la compra i evita desplaçaments, dóna feina a 6 persones i té gairebé 300 metres quadrats de superfície comercial.

El supermercat, franquícia Caprabo, proveeix de fruita, verdura, fleca, altres aliments frescos, productes de rebost i higiene, entre una àmplia varietat.

El nou supermercat de Vic està situat a la comarca d'Osona, on Caprabo té tres supermercats més, a Vic, Torelló i Manlleu.

Seguint les recomanacions de les autoritats sanitàries per fer front  al Covid19, el nou supermercat incorpora les mesures de seguretat per prevenir els contagis implantades a tota la xarxa de Caprabo. Destaquen la distància en cues d'entrada de 2 metres; prioritat de la compra per a gent gran, persones amb discapacitat, embarassades i personal sanitari; aforament limitat a l'interior de la botiga; mampares de separació per a caixes de cobrament; i facilitar guants i desinfectant en la compra, entre les més destacades.

Creu Roja RESPON

La botiga de Vic també activa la iniciativa posada en funcionament a tota la xarxa de Caprabo per ajudar a Creu Roja a la captació de fons per a ajudar les famílies en risc d'exclusió com a conseqüència de l'alerta sanitària generada pel Covid19. Els fons recaptats aniran destinats a l'alimentació i la higiene dels nens, nenes i famílies en risc d'exclusió social.

Caprabo, companyia de supermercats de referència, va néixer a la ciutat de Barcelona l'any 1959. Té una xarxa de més de 300 supermercats a les quatre províncies de Catalunya i a la companyia treballen unes 7.000 persones. Caprabo aposta per la diferenciació a través de la salut, la producció agroalimentària de proximitat, els productes frescos, l'estalvi personalitzat, la varietat i la innovació. Cada dia, més de 200.000 persones compren als supermercats Caprabo i més d'un milió de clients disposen de targeta de fidelització. Caprabo és pionera en la venda d'alimentació per Internet a través de Capraboacasa i ha estat la primera empresa de distribució a llançar al mercat una app de compra. Des de 2007, Caprabo forma part del Grup Eroski, del qual suposa el 18% del negoci.

www.miclubcaprabo.com
www.instagram.com/caprabo_supermercados/