Caprabo amplia la seva presència al Maresme amb un nou supermercat a Arenys de Mar

Barcelona, 19 d’octubre de 2023.- Caprabo avança amb el seu pla d’expansió a Catalunya i inaugura, avui, un nou supermercat a Arenys de Mar, província de Barcelona. La nova botiga franquiciada està situada al carrer Riera del Bisbe Pol, número 52 i té 212m2

El supermercat dona feina a 5 persones i ofereix un ampli horari d’obertura, que contempla tots els dies de la setmana, des de les 09:00h fins a les 21:00h.

Amb la nova obertura, Caprabo assoleix les 10 botigues a la comarca del Maresme i la segona a Arenys de Mar. De la resta, cinc són a Mataró i les altres es reparteixen a les poblacions de Sant Andreu de Llavaneres, Argentona i Vilassar de Mar.

L’obertura d’avui forma part del pla d’expansió de Caprabo a Catalunya, que preveu obrir una vintena de nous establiments comercials a totes les províncies per impulsar el seu lideratge, fomentar l’economia local i promoure el consum de productes de proximitat.

Valors tradicionals del comerç de proximitat

Els supermercats Caprabo reforcen els valors tradicionals del comerç de proximitat i aposten per elements de valor afegit característics del seu model de nova generació. Així, es fan més visibles atributs com la salut, productes  frescos  i de proximitat, la varietat d’ assortiment, l’ estalvi personalitzat i la innovació. La qualitat té al supermercat de nova generació Caprabo una perspectiva transversal, és a dir, des de l’ atenció al client, els productes, el desenvolupament de les noves tecnologies al servei del consumidor, les noves seccions, les diferents especialitats o el producte de marca pròpia. És un supermercat orientat a l’eficiència energètica que incorpora mesures per a la reducció del consum d’energia i, per tant, de les emissions de CO₂. Caprabo impulsa les iniciatives d’estalvi als seus supermercats, mitjançant una intensificació de les polítiques promocionals i, també, a través dels descomptes personalitzats que estan articulats a través del seu programa de fidelització i la Targeta Client Caprabo i que el client pot activar a través de l’APP.

Compromís amb la producció de proximitat

Caprabo és l’únic supermercat que compta amb un Programa de Proximitat per Comarques a través del qual comercialitza als seus supermercats productes propis de cadascuna de les comarques catalanes. Les noves botigues de la companyia, a més d’incorporar el nou model de botiga, treballen per donar a conèixer i fomentar el consum de productes propis de cada zona.

Caprabo, companyia de supermercats de referència, va néixer a la ciutat de Barcelona el 1959 i té una xarxa de 300 supermercats a les quatre províncies de Catalunya. Caprabo aposta per la diferenciació a través de la salut, la producció agroalimentària de proximitat, els productes frescos, l’estalvi personalitzat, la varietat i la innovació. Cada dia, més de 100.000 persones compren als supermercats Caprabo i un milió de clients fan servir de manera regular la seva Targeta Club Caprabo. Caprabo és pionera en la venda d’alimentació per Internet a través de Capraboacasa i la seva app de compra online.