Més d’un miler de persones assisteixen al concert d’Alidé Sans i Doctor Prats, al primer #CapraboFest

Vielha/El Prat de Llobregat, 31 de maig del 2022.- Més d’un miler de persones es van congregar el passat dissabte, 28 de maig, al centre de Vielha per presenciar en directe la primera edició del #Caprabofest.

El festival, promogut i organitzat per Caprabo amb la col·laboració de l’Ajuntament de Vielha i l’Ajuntament de Naut Aran, va comptar amb les actuacions de la cantant aranesa, Alidé Sans, i del grup de Terrassa, Doctor Prats.

Jordi Lahiguera, Director de Màrqueting i Desenvolupament Corporatiu de Caprabo, ha explicat que “#Caprabofest és una iniciativa popular que vol apropar a tothom a la música i a la cultura, a més de transmetre uns valors que s’identifiquen amb la nostra marca i els seus més de 63 anys d’història: proximitat, diversitat i igualtat. Són valors que encarna especialment la Val d'Aran i també artistes com Alidé Sans i Doctor Prats”.

El festival es va celebrar a partir de les 18:30, un aspecte que va destacar especialment l’alcalde de Vielha, Juan Antonio Serrano: “Aquesta primera edició del #Caprabofest ha estat un èxit rotund. El fet que s’hagi celebrat un dissabte a la tarda ha afavorit que molta gent pogués venir al festival, ja sigui en parella, en família o amb amics”.  Per acabar, ha agraït a Caprabo que pensés en Vielha e Mijaran com a primer municipi per dur a terme el #Caprabofest.

Per a la cantant aranesa, Alidé Sans, “iniciatives com aquesta, que promocionen la cultura i la llengua, són totes benvingudes. A més, que la primera edició sigui a la Val d'Aran és una gran satisfacció”. La cantautora, que va enlluernar els assistents acompanyada amb una guitarra i un acordió diatònic i amb potents temes en aranès, va interpretar també la cançó "Benvenguda era vida", la banda sonora de la primera campanya publicitària en aranès realitzada a Catalunya empresa per Caprabo.

En aquest mateix sentit, l’alcalde de la localitat ha destacat “la campanya publicitària que Caprabo ha efectuat en aranès”, ja que “això ha donat una major visibilitat a la nostra llengua i el nostre territori i, a més, amb esdeveniments com aquest festival ajudem al fet que la gent pugui gaudir de Vielha i la Val d'Aran durant tot l’any”.

Per la seva banda, el grup de Terrassa Doctor Prats va presentar temes del seu nou disc, “Pel cantó bo” i va interpretar alguns dels seus grans èxits com “Caminem Llluny”, una cançó que compta amb més de 13 milions de visualitzacions a YouTube. Els components del grup han valorat especialment realitzar la seva actuació amb “les muntanyes del Pirineu de fons” i han agraït l’“acollida increïble” per part del públic de Vielha. En aquest sentit, han destacat que “és la primera vegada que actuem a la Val d'Aran i estem molt contents amb la proposta del #Caprabofest.

Alberto López, regidor de Joventut, Esports, Turisme i Comunicació de l’Ajuntament de Vielha, ha destacat que “el concert ha tingut una gran acollida per part dels veïns d'Aran i les comarques properes, i ha sigut el primer que s'ha celebrat a l’aire lliure a Vielha en els últims anys, un símbol de com estem tornant als carrers després de la pandèmia”.

Sandra Sacau, de Caprabo a Vielha i encarregada de presentar l’esdeveniment en aranès, va recordar que “hi ha dues expressions clau per descriure el que sentim i la il·lusió que ens fa posar en marxa a Vielha el primer #Caprabofest: compartir la vida, que és el que fem cada dia a la botiga, i donar la benvinguda a totes i tots aquells que confien en nosaltres”.

Bnvinguda la vida. Benvinguts a Caprabo

#Caprabofest s’emmarca en la nova campanya llançada per Caprabo, Benvinguda la vida, que acompanya el nou pla estratègic de la companyia per als pròxims exercicis. Aquesta nova proposta de comunicació té com a objectiu posar en valor el seu nou model de proximitat a través de la cultura, la diversitat, la igualtat, l’empoderament de la dona i la sostenibilitat. #Caprabofest neix amb vocació d’esdevenir un esdeveniment anual i itinerant arreu de Catalunya que comptarà amb la participació de diverses manifestacions musicals i culturals, especialment en l’àmbit local.

Doctor Prats

Doctor Prats és un dels principals grups de fusió musical de Catalunya. Recentment, han presentat el seu nou disc "Pel cantó bo".  El seu videoclip "Caminem lluny" va ser escollit com el millor videoclip del 2018 per la revista musical catalana Enderrock.

Alidé Sans

(Bausén, 1993) és una artista aranesa que compon, escriu i canta les seves pròpies cançons en aranès. La seva música és un reflex dels sons ancestrals del Pirineu actualitzats des del seu punt de vista i incorporant nous gèneres en què s’uneixen tradició i modernitat. Alidé Sans deixa veure en la seva inspiració la influència de ritmes càlids com la rumba, el reggae i el soul. És la compositora i intèrpret de la cançó "Benvenguda era vida", que s’utilitza en el primer espot en aranès realitzat per una gran companyia catalana.

Videoclip Benvenguda era Vida

Espot Caprabo

Caprabo, companyia de supermercats de referència, va néixer a la ciutat de Barcelona l'any 1959. Té una xarxa de gairebé 300 supermercats a les quatre províncies de Catalunya i a la companyia hi treballen unes 6.000 persones. Caprabo aposta per la diferenciació a través de la salut, la producció agroalimentària de proximitat, els productes frescos, l'estalvi, la personalització de l'oferta, la varietat, la qualitat i la innovació. Cada dia, més de 150.000 persones compren als supermercats Caprabo i un milió de clients fan servir regularment la seva Targeta Club Caprabo. Caprabo és pionera en la venda d'alimentació per Internet a través de Capraboacasa.

www.instagram.com/caprab_supermercats/