Caprabo arrenca la temporada de la cirera de proximitat amb previsió de creixement

Barcelona, 17 de maig del 2021.- Caprabo arrenca la temporada de la cirera oferint als seus supermercats la cirera procedent de Tarragona i Lleida.

La companyia preveu que les vendes d'aquest producte augmentin un 20% respecte a l'últim exercici, durant aquesta temporada que s'allarga de maig a juny.

Caprabo treballa per potenciar la venda de productes de proximitat als seus supermercats i contribuir al seu coneixement i consum. La companyia ven cirera de qualitat procedent de la Ribera d'Ebre a Tarragona, un producte que compta amb el segell Reserva de la Biosfera de Terres de l’Ebre. Les cireres avalades amb aquest segell es conreen en un entorn idoni que dona lloc a un fruit dolç i d'alta qualitat, especialment saborós i amb un color vermell intens i brillant. Caprabo també ven cirera produïda a Alcarràs (Lleida). D'aquesta manera, Caprabo dona a conèixer als clients orígens productius de diferents zones de Catalunya.

Per a Fernando Tercero, Responsable de Proximitat de Caprabo, “el compromís amb la producció de proximitat és especialment important en moments com l'actual, on el fort temporal ha afectat la recollida de la cirera”. En concret “les gelades de principi d'any han afectat la fruita d'os, tant a Catalunya com en altres territoris. En el cas de la cirera, les condicions meteorològiques no han afectat tant i les previsions són favorables”.

Compromesos amb la producció de proximitat

Caprabo ven als seus supermercats més de 2.800 productes de proximitat de més de 300 petits productors i cooperatives agràries. La companyia reconeix la singularitat de cada comarca catalana i treballa de manera específica amb cadascuna d'elles, d'acord amb la riquesa de la producció agroalimentària de cada zona. En aquest sentit, Caprabo disposa d'un mapa interactiu amb el detall dels productes i els productors més representatius de cada zona.

A més, és l'única companyia de supermercats que compta amb un Programa de Proximitat per Comarques que inclou iniciatives de suport a la producció de proximitat, entre les quals destaquen les accions promocionals en els supermercats, dues campanyes anuals amb promocions i ofertes en preu, les Fires Caprabo de Productes de Proximitat a les comarques catalanes o l'organització de jornades gastronòmiques amb productes de proximitat de temporada.

Caprabo, companyia de supermercats de referència, va néixer a la ciutat de Barcelona l'any 1959. Té una xarxa de més de 300 supermercats a les quatre províncies de Catalunya i a la companyia treballen unes 6.000 persones. Caprabo aposta per la diferenciació a través de la salut, la producció agroalimentària de proximitat, els productes frescos, l'estalvi personalitzat, la varietat i la innovació. Caprabo és pionera en la venda d'alimentació per Internet a través de Capraboacasa i ha estat la primera empresa de distribució en llançar al mercat una app de compra.

www.caprabo.com/ca/home/

www.caprabo.com/ca/clubcaprabo/