Caprabo introdueix el tiquet digital als seus supermercats

Barcelona, 18 de gener del 2022.- Caprabo introdueix el tiquet de caixa digital per les compres als seus supermercats.

Amb aquesta iniciativa, Caprabo avança en la digitalització de processos, la qual cosa redunda en la millora de l'experiència de compra del client. Caprabo espera incrementar el nombre de clients digitals, que avui dia són el 7% del total de clients amb la targeta. Amb la introducció del tiquet digital espera aconseguir al gairebé un milió de clients que compten amb la Targeta del Club Caprabo. Caprabo emet més de 45 milions de tiquets a l'any.

El tiquet digital està disponible a l'app de Caprabo i és el mateix client el que té l'opció d'activar-lo. Per això, únicament ha de disposar de la Targeta del Club Caprabo i ser usuari de l'app. Amb el nou tiquet el client estalvia temps d'espera a la caixa, té la informació disponible en tot moment i pot realitzar consultes, a més de guardar i compartir. El client passa la seva targeta a la caixa i automàticament el tiquet es carrega a l'app.

Begoña Ruiz, Responsable de Club Client de Caprabo, explica que “El nou tiquet de Caprabo digitalitza, una mica més, una acció quotidiana com és la compra al supermercat. Simplifica, facilita i agilita l'accés a la informació sobre les compres. Pensem que millora l'experiència de compra dels nostres clients, a més de fer-la més sostenible”. “Cada vegada som més conscients de la necessitat de respectar el medi ambient i hem d'aprofitar el que la tecnologia ens ofereix per poder fer-ho”, afegeix.

Caprabo avança en la personalització de l'oferta

Caprabo avança en la personalització de l'oferta i de la compra. Una eina imprescindible per aquesta personalització és el programa de fidelització de la companyia. És el més antic en el sector i suma 27 anys d'història. El programa està vinculat a la Targeta del Club Caprabo, que utilitzen de manera regular gairebé un milió de clients de la companyia. Des del 2014, Caprabo ha bolcat a la seva nova app tots els avantatges del programa i permet al client triar la manera d'utilitzar a les seves compres aquests avantatges amb un sol clic.

Caprabo, Decàleg de compromisos de salut i sostenibilitat

Caprabo va llençar, el 2019, un Decàleg de compromisos amb la salut i la sostenibilitat amb una visió molt transversal i té en compte aspectes com la seguretat alimentària, l'alimentació equilibrada, la prevenció de l'obesitat infantil, l'alimentació per col·lectius amb necessitats especials, la sostenibilitat, la transparència, el consum responsable, la formació i la informació. Cadascuna d'aquestes propostes té associades mesures concretes que seran implementades de manera progressiva en el conjunt de la companyia.

El setembre passat, Caprabo es va adherir al Codi de Conducta sobre negoci responsable d'aliments i pràctiques de màrqueting aprovat per la Unió Europea, una iniciativa que té com a propòsit crear una agenda comuna en el sector alimentari per promoure la sostenibilitat ambiental en el conjunt de la indústria i reduir, així, l'impacte mediambiental que produeix.

Caprabo, companyia de supermercats de referència, va néixer a la ciutat de Barcelona en 1959. Té una xarxa uns 300 supermercats en les quatre províncies de Catalunya i en la companyia treballen unes 6.000 persones. Caprabo aposta per la diferenciació a través de la salut, la producció agroalimentària de proximitat, els productes frescos, l'estalvi personalitzat, la varietat i la innovació. Cada dia, més de 150.000 persones compren en els supermercats Caprabo i un milió de clients disposen de targeta de fidelització. Caprabo és pionera en la venda d'alimentació per Internet a través de Capraboacasa i ha estat la primera empresa de distribució a llançar al mercat una app de compra.