Els clients de Caprabo donen 397.959 € en un any de micro donatius en el supermercat

Barcelona, 13 de gener del 2022.- Els clients de Caprabo han donat un total de 397.959 euros a les 12 campanyes de micro donatius que la companyia ha dut a terme en l'últim any.

A través de la iniciativa cèntim solidari, que ha celebrat el seu primer aniversari, Caprabo ha recollit 2.766.453 donacions de clients solidaris.

La iniciativa té com objectiu ajudar a diferents causes solidàries a través de micro donatius de diners que els clients poden realitzar, voluntàriament i de manera confidencial, en el moment de pagar la seva compra a la caixa del supermercat i també en línia a caprabo.worldcoo.com.

Caprabo i el seu compromís amb l’acció social d’ajuda

Les accions de compromís social corporatiu constitueixen un eix estratègic per Caprabo. De manera recurrent i des de fa més de dues dècades, la companyia col·labora amb organitzacions que treballen a causes socials d'alt impacte. La recollida de micro donatius al supermercat s'ha convertit en una eina pràctica que simplifica al client l'opció d'ajudar.

La recollida de micro donatius a través de cèntims solidaris és una forma que Caprabo té per fer partícips als seus clients de les diferents iniciatives a les quals la companyia dona el seu suport. Cada mes, la recaptació es destina a una iniciativa solidària diferent, amb l'objectiu de diversificar l'ajuda. Essencialment, han estat causes vinculades a la donació d'aliments, ajuda a famílies en risc d'exclusió, salut i lluita contra el canvi climàtic. En aquest context, organitzacions com Creu RojaFundació Surt, Hospital Vall d’Hebron, Associació de Familiars i Amics de Nens Oncològics de Catalunya (AFANOC), Càritas, Aldeas Infanitles, Save the Children, Fundació Amics de la Gent Gran, Down Catalunya, Federació Espanyola de Banc d'AlimentsWorld Wild Fund For Nature (WWF), Associació Espanyola Contra el Càncer (AECC) i Bancs d’aliments han estat beneficiàries d'aquesta iniciativa que Caprabo desenvolupa als seus supermercats i que permet contribuir amb una ajuda de manera senzilla i transparent.

Caprabo, companyia de supermercats de referència, va néixer a la ciutat de Barcelona en 1959. Té una xarxa uns 300 supermercats en les quatre províncies de Catalunya i en la companyia treballen unes 6.000 persones. Caprabo aposta per la diferenciació a través de la salut, la producció agroalimentària de proximitat, els productes frescos, l'estalvi personalitzat, la varietat i la innovació. Cada dia, més de 150.000 persones compren en els supermercats Caprabo i un milió de clients disposen de targeta de fidelització. Caprabo és pionera en la venda d'alimentació per Internet a través de Capraboacasa i ha estat la primera empresa de distribució a llançar al mercat una app de compra.