Caprabo llança una iniciativa d’estalvi amb garantia de preus bons sempre per a 1.800 productes, inclosos de proximitat

Barcelona, 11 març del 2024.- Caprabo posa en marxa una nova iniciativa orientada a millorar la capacitat d’estalvi dels seus clients, amb la garantia de mantenir preus bons sempre al llarg de tot l’any

Suposa que aproximadament el 25% dels productes d’una botiga mitjana de Caprabo comptaran amb uns preus més competitius. Per a Caprabo, dir ‘Preus bons sempre’ és una promesa d’estalvi permanent i un compromís amb els seus clients, per la qual cosa realitzarà una revisió permanent dels preus per mantenir la seva implicació.

La iniciativa inclou més de 1.800 productes de totes les gammes, de les quals gairebé un 20% són productes de proximitat. Totes aquestes referències amb major competitivitat en preu estan senyalitzades en els lineals dels més de 300 supermercats Caprabo amb el cartell de  ́Preus bons sempre ́, per a donar visibilitat i facilitar la compra de la cistella diària a preus competitius.

Jordi Lahiguera, Director de Màrqueting i Desenvolupament de Negoci explica que “en els últims anys Caprabo ha posat en marxa diferents iniciatives destinades a maximitzar la capacitat d’estalvi dels seus clients. És una de les nostres principals prioritats. Aportar capacitat d’estalvi a les gammes de qualitat i varietat de Caprabo converteix la nostra proposta de valor en altament competitiva”.

Els productes de proximitat, a preus bons sempre

La nova proposta d’estalvi de Caprabo inclou més de 250 productes de proximitat, entre ells fruites, hortalisses, carn, xarcuteria, fleca, lactis i begudes.

Augmentar la capacitat d’estalvi en el centre de la gestió

La nova proposta de competitivitat en preu és part de l’estratègia que Caprabo duu a terme en els últims anys per maximitzar la capacitat d’estalvi dels seus clients. En el seu conjunt, al llarg d’aquest any, Caprabo invertirà per sobre dels 23Mill€ en estalvi transferit als clients.

Entre les iniciatives d’estalvi que té en marxa la companyia, s’inclou la del pla 2%, que consisteix a retornar el 2% de la despesa total que el client realitzi al mes, si realitza una despesa superior als 150€. És totalment gratuït i s’aplica a clients amb targeta adherits al pla. Altres iniciatives són cupons personalitzats, preus exclusius senyalitzats a botiga, descomptes directes de fins a un 70%, formats de compra 2x1, dia sense IVA i descomptes per a famílies nombroses, entre les més destacades.

Caprabo, companyia de supermercats de referència, va néixer a la ciutat de Barcelona el 1959. Té una xarxa de més de 300 supermercats a les quatre províncies de Catalunya i a la companyia hi treballen unes 6.000 persones. Caprabo aposta per la diferenciació a través de la salut, la producció agroalimentària de proximitat, els productes frescos, l’estalvi personalitzat, la varietat i la innovació. Cada dia, més de 100.000 persones compren als supermercats Caprabo. Caprabo és pionera en la venda d’alimentació per Internet a través de Capraboacasa.