Joves, salut i medi ambient al Programa de Micro Donatius 2024 de Caprabo

Barcelona, 18 de març de 2024.- El Programa de Micro Donatius de Caprabo de l’exercici 2024 focalitzarà la seva recollida de fons a ajudar a causes relacionades amb la discapacitat, malalties rares, violència de gènere, protecció del medi ambient i els animals, Alzheimer, infància, gent gran en situació de vulnerabilitat, càncer, alimentació, cooperació internacional i, per primera vegada, la inserció laboral dels joves i la salut mental en la infància

Fins a 12 causes i 17 organismes rebran les donacions que els clients realitzen en els supermercats de Caprabo cada mes d’aquest any.

Caprabo ha iniciat el seu pla de causes solidàries per al 2024, una acció global i de col·laboració amb els seus clients que facilita l’impuls a programes i projectes que donen resposta a la situació de vulnerabilitat o risc a la qual s’enfronten diferents col·lectius.

El pla de solidaritat de Caprabo està construït sobre la base de l’escolta activa a clients, treballadors i ciutadania, que són -en primera instància- els que realitzen la primera proposta de causes a les quals donar suport al llarg de l’any. La selecció de les entitats i projectes receptors dels cèntims solidaris mensuals del 2024 és validada per un comitè assessor, format per representants del tercer sector i altres grups d’interès.

PROGRAMA DE MICRO DONATIUS CAPRABO 2024

MES

CAUSA

ENTITATS

Febrer

Discapacitat

Aprenem Autisme

Març

Violència de gènere

Fundació Surt

Abril

Malalties rares

Fundació Catalana d’ELA Miquel VallsNexe Fundació i Associació Catalana Síndrome de Rett

Maig

Inserció laboral

Fundació Impulsa

Juny

Medi ambient i animals

Creu Roja i Fundació per a l’Assessorament i Acció en Defensa dels Animals

Juliol

Infància vulnerable

EDUCO

Agost

Alzheimer

Alzheimer Catalunya Fundació

Setembre

Majors en situació de vulnerabilitat

Fundació Privada Amics dels Majors i Fundació Ave Maria

Octubre

Càncer

Institut de Recerca Biomèdica (IRB Barcelona)

Cooperació internacional

Metges Sense Fronteres

Desembre

Alimentació

Creu Roja i el Rebost Solidari de Sabadell

Gener

Salut mental en la infància

Hospital Sant Joan de Déu

Programa de micro donatius

A través de la iniciativa cèntims solidaris, els clients de Caprabo poden realitzar micro donatius de manera voluntària i confidencial a la caixa del supermercat mitjançant targeta o mòbil. També es poden realitzar de manera online a través del portal web https://caprabo.worldcoo.com/.

Caprabo, compromís social corporatiu

Les accions de compromís social corporatiu són un eix estratègic per a Caprabo. Des de fa més gairebé tres dècades, la companyia col·labora amb organitzacions que treballen en causes socials d’alt impacte. La recollida de micro donatius al supermercat s’ha convertit en una eina pràctica i simple, perquè l’ajuda assoleixi el seu objectiu de manera simple i transparent.

Caprabo és una marca referent i la companyia de supermercats amb més trajectòria. Va néixer a la ciutat de Barcelona el 1959 i té una xarxa d’uns 300 supermercats a les quatre províncies de Catalunya. Caprabo aposta per la diferenciació a través de la salut, la producció agroalimentària de proximitat, els productes frescos, l’estalvi personalitzat, la varietat i la innovació. Cada dia, més de 100.000 persones compren als supermercats Caprabo.